Transport klaczy i źrebaka

Witam , nie mam doświadczenia w transporcie klaczy ze źrebakiem a chciałabym przewieść swoją Haflingerkę z małym do krycia . odległość 100 km . Boję się że mały wyjdzie pod barierką i będzie chciał wejść pod klacz . może powinnam jechać razem w przyczepie ? proszę o pomoc


Na pewno ktos odezwie się bardziej doświadczony.

Z mojej wiedzy (zaslyszanej niestety tylko) wynika, że lepiej wtedy przewozić klacz bez przedzielnika. Tak aby źrebię mogło swobodnie dość do matki.
Nie musisz jechac razem z nimi w przyczepie (chyba nawet byłoby to niebezpieczne).
Ja wiozłam 2 klacze ze zrebakami koniowozem na 4 konie. 2 ścianki działowe zostały zdemontowane , powstały tylko 2 boksy dla każdej z klaczy z małym. Maluchy luzem, nie wiązane oczywiście. Wszystko przebiegło pomyslnie, konie spokojnie stały. Uważam, ze to najbezpieczniejszy sposób.
Myślicie, że transport klaczy z maluchem (tygodniowym) przyczepą Debon 1,5 konia jest bezpieczny ? Czy będzie za ciasno ?
armara- myślę, że półtorakonną to najlepsze rozwiązanie. Jak będę miała konieczność przewieźć klacz ze źrebakiem to tylko tak.
armara- myślę, że półtorakonną to najlepsze rozwiązanie. Jak będę miała konieczność przewieźć klacz ze źrebakiem to tylko tak.

Ścielić coś czy nie ? Dystans nieco ponad 80 km, po dobrych drogach.
No pewnie. Do nas takie maluchy przyjeżdzaly na lezaco z mamami 😉
Bardzo dziękuję za odpowiedź 🙂 Mam nadzieję, że damy radę  💃
Ja sie zawsze martwię transportami, a potem wszystko wychodzi jak należy, Ostatnio dwa roczniaki wpakowaliśmy do półtorakonnej i jechały "jak ta lala".
Ja sie zawsze martwię transportami, a potem wszystko wychodzi jak należy, Ostatnio dwa roczniaki wpakowaliśmy do półtorakonnej i jechały "jak ta lala".

Ciut starsze juz woziłam. Nie mam doświadzcenia z takim maluszkami po prostu 😉
czyli jednak zdemontować przegrodę ?