poznajmy się

No proszę... jednak małą grupkę metali tutaj mamy a w wątek "teraz słucham" zdecydowanie rapowo-hip-hopowo zdominowany!
Ujawniajcie się muzycznie... 😉

Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
22 lutego 2009 21:47
Ja nie jestem zdeklarowanym punkiem ani metalem, ale moje serducho zdecydowanie wyrywa się w tym kierunku 😉
rapowo-hip-hopowo  🤣  jedyne oderwanie moje to jest Metallica  🙂
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
22 lutego 2009 22:00
Hehe, nie ma jak skrajności :P
martynkakoniki, ale czegoś poza Unforgiven tez słuchasz? 😉
Ramires - hip hop to subkultura, rap = muzyka. ; )
Ja teraz na wskroś przesiąknięta rapem, ale kiedyś uwielbiałam np. Sex Pistols. Także w sumie ni to, ni sio  😀
Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
01 marca 2009 13:16
Witajcie 🙂
Mam na imię Nikola (choć pełne imię brzmi Nikoletta) i w sierpniu będę miała 17 lat. Jeżdżę od 5 lat. Zamiłowanie do jeździectwa mam chyba w genach, bo moja mama będąc w moim wieku też jeździła, ale gdy ja przyszłam na świat, przestała. Mam dwa wałachy, Likier hc i Belfast hc/młp, z którymi jestem już niecałe 4 lata.
Jestem miłośniczką skoków i crossu, ale ujeżdżeniem też nie pogardzę 😁
Mam za sobą 2 sezony startów w ścieżkach huculskich z Likierem i innymi hucułami, oraz 1 sezon startów w zawodach regionalnych w skokach, ujeżdżeniu i WKKW.
Uwielbiam dobre filmy (najlepiej z Hugh Jackmanem i Cate Blanchett) i muzykę (czasami tzw. "klasykę" 😉).
Moją drugą pasją po koniach jest fotografia, którą zajmuję się od paru lat, a od roku już z profesjonalnym sprzętem 🙂
Hej mam na imie Alicja i jeżdze konno 13 lat. Kiedys kochałam skoki ale obecnie moja jedyną miłością jest Wysza Szkoła Jazdy🙂oraz konie Fryzyjskie i Andaluzy.oraz mój mały kochany kucyk falabelka Fokke Wsj trenuje od niecałego roku ale za to w marcu nasza grupa ma pierwszy pokaz na Torwarze.poki co ucze sie jeszcze w tehnikum hodowli koni.