M jak mieszkanie czyli wszystko o urzadzaniu:)

Słuchajcie, ile sie płaci ekipie wykończeniowej ? 
Jestem totalnie zielona w tym, dostałam pierwsza wycenę i tak nie wiem do czego sie porównywać.
🙇
Arimona, weź wycenę też od innych ekip.
yegua,
Taki mam plan jeszcze, ale wydaje mi sie te polecone które juz mam mogą być nie najtańsze zupełnie i chce sprawdzić ile przepłacam dokladnie. Kogo nie pytam wszyscy odradzają swoje ekipy, jakies kosmiczne problemy maja, a mam na razie tylko dwie ze ktoś rzeczywiście był bardzo zadowolony.
Arimona, ale Ty nie przeplacasz. Braliśmy ekipę ze średniej półki cenowej i o nic nie musieliśmy się martwić. Praca wykonana na czas, solidnie i że świetnym kontaktem. Teraz ta sama ekipa będzie wykanczała kolejne mieszkanie w mojej rodzinie. Lepiej zapłacić więcej i mieć dobrze niż mniej i płacić innym za poprawki.
ovca   Per aspera donikąd
28 marca 2016 19:31
Arimona, ale Ty nie przeplacasz. Braliśmy ekipę ze średniej półki cenowej i o nic nie musieliśmy się martwić. Praca wykonana na czas, solidnie i że świetnym kontaktem. Teraz ta sama ekipa będzie wykanczała kolejne mieszkanie w mojej rodzinie. Lepiej zapłacić więcej i mieć dobrze niż mniej i płacić innym za poprawki.


yegua
Ty jesteś z Wro? mogłabym prosić o namiary na ekipę?  :kwiatek:
ovca, jasne, ale muszę najpierw ich spytać.
Ovca jeśli szukasz ekipy do wykończenia mieszkania to od lipca/sierpnia mamy jeszcze terminy  😁
Arimona, jutro prześlę ci namiary do 3 sprawdzonych ekip z okolic Warszawy, porównasz sobie wyceny 🙂
Gdzie macie ubezpieczone mieszkania? Wydaje mi się, że był wątek o ubezpieczeniach ale nie mogę znależć
Ktoś może użytkuje albo zna się, albo zna kogoś kto ma/zna się? 😉
Temat: Powietrzna pompa ciepła. A porównanie z eko groszkiem to już w ogóle bajka🙂



U znajomych jest, ale chyba tylko wodę tym grzeją, bo normalnie ekogroszkiem palą zimą.
yegua,
No tak zakładam jak mówisz, tylko przepłacić mniej niż 100 % 🙂
p.,
Byłabym wdzięczna  :kwiatek: