własna przydomowa stajnia

A nie jest tak, że rolnik z pozarolniczej działalności gospodarczej może dorobić do coś około 3 tys podatku vat? Tak mi ktoś kiedyś tłumaczył.
http://www.podatki.egospodarka.pl/138112,W-2017-r-24-000-zl-przychodu-i-ubezpieczenie-w-KRUS-dla-rolnika,1,68,1.html

Tylko trzeba pamiętać, że DG w KRUS też generuje wyższą składkę. Co prawda nie tak wysoką jak w ZUS ale trzeba to mieć na uwadze. Dlatego ja olałam prowadzenie jazd. Za dodatkowe 200 zł miesięcznie nie kalkuluje mi się otwierać DG, bo będę musiała dokładać.

Megane - stawki są publikowane co roku na stronie KRUS. U nas ja jestem rolnik na KRUS a chłop ma swoją działalność na ZUS. Kiedyś myśleliśmy, żeby firmę przerzucić na mnie, on by sobie popłacił KRUS - jak sprawdziliśmy stawkę przychodu od jakiej trzeba przejść na ZUS to wyszło nam, że po drugiej wystawionej fakturze  😂
Zielona stajnia, ja pytam pod kątem takiej szafirowej, która jakby była rolnikiem, to mogłaby sobie dorobić na umowę zlecenie chocby.
Ja mam papier rolnika, ale z KRUS nie korzystam, więc nawet się stawkami nie interesowałam.
Informuję że 6x balotów na piętro wrzucone- a raczej wturlane po krokwiach. Mąż sam słomę dał radę, siano już trzeba było wspólnymi. Nie obyło się bez cenzurowanych słów. Inne 7 -120 średnicy "przepchnięte" przez otwór drzwiowy 110.    Dzięki za doping  🏇 🏇  Teraz możemy spać spokojnie, o ile da się przy koniach spokojnie spać.
Tusia ale jak to nie ma możliwości zwolnienia z podatku? Mam swoją działalność od czerwca 2017 roku i jeszcze podatku nie płaciłam. Bo moje dochody mieszczą się w kwocie zwolnionej z podatku. Także Pan naopowiadał głupot.
Nie wiem, może po prostu mnie zbył ale walczyć z wiatrakami dla 2-3 stów mi się nie chce... Tak czy inaczej na sam ZUS bym nie zarobiła  😤
Tusia tak samo jeśli jesteś rolnikiem, a dochód będzie niski to nie przejdziesz na ZUS - lepiej o takie rzeczy pytać w KRUS-ie, tam kobitki mają  całkiem inne podejście do petenta 😉