Konie czystej krwi arabskiej

Widio,chodzi Ci o Sahibę?
W papierach ma Ghaz El Sahiba,w domu wołamy Sahiba.
Orjentica a tak z ciekawości - to imię coś konkretnego znaczy czy jest wymyślone na zasadzie ładnego brzmienia?
[quote author=Murat-Gazon link=topic=752.msg1995201#msg1995201 date=1390986926]
[quote author=Być. link=topic=752.msg1994960#msg1994960 date=1390945252]
[Bo zdjęcie zobaczył i zarzekał się, że to nie koń. Koniem być nie może, a już na pewno arabem.
[/quote]

Nie przejmuj się  🙂 Nie wiem, jak inni, ale przynajmniej ja jestem tak marnym fotografem, że mam w swoich zbiorach całkiem sporo zdjęć, gdzie Winea wygląda... no na pewno nie jak arab, jak koń to może z duuużym przymrużeniem oka. A pewnie nie ja jedna mam taki antytalent skutkujący zdolnością do robienia zdjęć w kompletnie nieodpowiednich momentach. Trzeba patrzeć poza to, co widać  😁

Widia pozdrowienia dla Walecznej! Niech zawojuje świat  :kwiatek: I oczywiście dla Widii też pozdrowienia. Jak się zachowuje jako matka?
[/quote]
Wcale się nie przejęłam. Uśmiałam za dwóch!
orjentica to tez kopalnie torfu  🙇 przy domu mam takie bardziej geste, jak to gówno zassie to koniec. dobrze ze moje ogony wszystkie "wysoko zrebne" sianem, wisza na tych brzuchach 😉
wojenka, heh no widzisz, u nas zawsze ktos ma aparat przy dupsku, to byl wyjazd w teren z grupą 😉 ciesze sie ze konio cale, nastepnym razem bedzie patrzyl pod nogi 😉
  Wojenko jakie wieści z pola walki, po raz kolejny szacunek-jesteście Wielcy. :kwiatek:
Murat-gazon,przede wszystkim miało być ładne w codziennym użytkowaniu-sahiba-sahib «tytuł używany  w stosunku do osób zajmujących wysoką pozycję społeczną, »
była tez opcja nazwania jej habibi-kochanie ale przeważyło to,że ma obustronnie w przodkach tę o to damę http://www.bazakoni.pl/sahiba-nanasahibi-dokaschechanschammar-3
jak i sam Amurath Sahib-również z obu stron.
A Ghaz od mamusi,El-bo ładniej brzmi,u Dżakiry nie dodałam El i twardo brzmi-Ghaz Dżakira.