sklepy internetowe

Wielki - dla sklepu Atos. Baaaardzo długi okres oczekiwania na pasze. To już moje kolejne zamówienie, z ktorego musiałam zrezygnować. Zamawiałam pasze, które były w promocji po czasie oczekiwania kolo dwóch tygodni dowiedziałam się, że jednak cena paszy jest większa.


Plus jak najbardziej dla Galopady i sklepu Koński świat 🙂
Czy Awil Horse ma gdzieś właściwie opublikowane co ma na stanie / do zamówienia??
Bardzo lubie rzeczy Animo, ale nie mam konkretnie upatrzonej rzeczy, nie chce więc dzwonić i pytać tylko sobie najpierw zobaczyć co ewentualnie by mnie interesowało.
ciach
Moon   #kulistyzajebisty
27 stycznia 2013 08:43
Np. tu, wystarczyło pól sekundy rzucić okiem na pierwszą stronę forum: http://voltopiry.pl/forum/index.php/topic,217.6150.html
ogromny plus dla equishop 😀 w piątek zamawiane dzisiaj rano już u mnie 😅
polecam też niemiecki calevo.com,wszystko co jest na stronie,jest dostępne od ręki-udało mi się wreszcie kupić białe rzepy do owijek...i świetny kontakt mailowy
juliadna   siwek czarnogrzywek <3
28 stycznia 2013 09:39
Animalia zakupy w tym sklepie to sama przyjemność🙂
Duuży plus dla equishop-u,tanio,szybko i b. miła obsułga.
Plus dla sklepu koński świat
duży + dla Equishop'u . Zamówienie złożone w niedzielę, przesyłka już doszła  👍
.
wielki + dla GNL, w prawdzie od zamówienia do wysyłki minęło ok 20 dni, ale nie było problemu z zamianą długości puślisk.
Musialam wymienic swoj bat skokowy bo nie mieli na stanie, wybralam drozszy, roznicy nie musialam doplacac, a do tego dostałam jeszcze smakolyki  😁
kolejny raz polecam 😉
Na Animalie to ja mam brak slow 🙂 hahahaha Niedlugo beda czytac  wmoich myslach i nie ebde nawet klikac 🙂
Sa niezawodni i przede wszystkim jets kontakt.
Ogromny + dla Pasi-konika zamówiłam termobuty, bryczesy dwie pary. Okazało się ,że na jedne muszę czekać a drugie zimowe i buty są dostępne od ręki. Więc podzielili mi paczkę i już po 2 godzinach od wysłania potwierdzenia paczka została nadana. Super kontakt, naprawdę idą na rękę 😉  😅
RudyKoń   'miłość na dwa serca i sześć nóg <3
29 stycznia 2013 19:55
duży - dla okser.pl  zamówione złozone 28 grudnia 2012 i do tej pory nie doszło.... ;/
Duży minus dla Amigo
Zakupiłam na promocji w Amigo między innymi nachrapnik meksykański. Przyszedł wadliwy cały jeden pasek popękany , z jakieś dziadowskiej skóry .Poinformowałam o tym sklep , napisali że mogę zwrócić bądż wymienić towar na inny w tej cenie (zwrot i wymiana na mój koszt) wysłałam zdjęcia , napisałam że to reklamacja (zwrot i wysyłka na ich koszt) bo towar przyszedł uszkodzony ... i cisza ... Ani dziękuje , ani pocałuj mnie w du*ę  👿. Wcześniej kontakt był rewelacyjny  😤.
Ponownie ogromne plusy dla:
Dobry-koń - od jakiegoś czasu mój ulubiony sklep! Świetny, sympatyczny kontakt, szybka wysyłka - nic dodać nic ująć 🙂
oraz dla GNL - także wszystko sprawnie i baaardzo dobry kontakt 🙂
napisałam że to reklamacja (zwrot i wysyłka na ich koszt) bo towar przyszedł uszkodzony ... i cisza ...

Zmartwię Cię, ale zgodnie z prawem sklep nie ma obowiązku wzięcia na siebie kosztów przesyłek reklamowanego towaru. Niestety koszty te ponosi klient :-( Co nie oznacza, że w ogóle powinno się taki towar wysyłać...
Oj a mi się wydaję że w przypadku uznania reklamacji sklep ma obowiązek zwrócić kase za przesyłkę.
Niestety obowiązku nie ma. Szczegóły dotyczące reklamacji w Amigo proponuję poczytać w regulaminie. Jest tam m.in., że koszty przesyłki w tym przypadku ponosi kupujący... a niestety kupując klikamy, że akceptujemy regulamin...
http://www.amigo-konie.pl/webpage/regulamin.html
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176)
Art. 8.
[Uprawnienia kupującego]

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.
W regulaminie można sobie pisać różnie rzeczy, jednak jeśli nie są zgodne z prawem to nie mają tak na prawde żadnej mocy.
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg1670726#msg1670726 date=1359492558]
Niestety obowiązku nie ma. Szczegóły dotyczące reklamacji w Amigo proponuję poczytać w regulaminie. Jest tam m.in., że koszty przesyłki w tym przypadku ponosi kupujący... a niestety kupując klikamy, że akceptujemy regulamin...
http://www.amigo-konie.pl/webpage/regulamin.html
[/quote]

nie wiem - może nie mam racji, ale pokazane na zdjęciach wady są na tyle znaczne, że raczej musiały być zauważone przez osobę pakującą, a to przynajmniej dla mnie zmienia postać rzeczy... jeśli kupujący nie został poinformowany o wadach produktu to wina leży po stronie sklepu...
nie ma co, świetna jakość skóry, z ciekawości jakiej firmy jest ten nachrapnik(?) pytam, żeby unikać 🙂
I jeszcze
Reklamacja rzeczy nabytych w trakcie wyprzedaży lub promocji
Towar niezgodny z umową można zawsze zareklamować niezależnie od tego, czy został on nabyty na wyprzedaży, czy nie. Fakt, że nabyłeś produkt okazyjnie, nie oznacza, że nie jest on pełnowartościowy. W sytuacji, gdy cena zakupionej przez Ciebie rzeczy obniżona jest z powodu wady, o której wiedziałeś, nie można zgłaszać roszczeń do sprzedawcy.

Dla mnie zachowali się nieprofesjonalnie , i tyle...  Więcej tam zakupów nie zrobię...
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176)
Art. 8.
[Uprawnienia kupującego]

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.


Składalam swego czasu reklamacje w sklepie HorseHouse i rowniez wysyłalam im ten fragment przepisów, ze musza mi zwrocić koszty wysyłki reklamowanego produktu. Nie byla to duża kwota ale oczywiscie sklep się wykłócał, że u nich tego w regulaminie nie ma. Poprosiłam, żeby zadzwonili do rzecznika praw konsumenta, to zbyli mnie tekstem, że dzwonili. Moje żądanie zwrotu kosztow milcząco pomijali..
Ogólnie polskie prawo jest ponad wszelkie regulaminy. Inaczej ktoś mógłby wpisać w regulaminie "sklep zastrzega sobie prawo do oszukiwania klientów". Co nie zmienia faktu że czasami a właściwie zazwyczaj sklepynnetowe są prawem poszkodowane. No bo kupując buty w galerii handlowej w momencie reklamacji nie prosisz o zwrot kosztów za bilet czy paliwa  🙂 ot taka dygresja . Nie zmienia to faktu że avigo zachowało się źle.
[quote author=figaro2046 link=topic=81.msg1670731#msg1670731 date=1359492800]
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176)
Art. 8.
[Uprawnienia kupującego]

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.


Składalam swego czasu reklamacje w sklepie HorseHouse i również wysyłalam im ten fragment przepisów, ze musza mi zwrócić koszty wysyłki reklamowanego produktu. Nie byla to duża kwota ale oczywiscie sklep się wykłócał, że u nich tego w regulaminie nie ma. Poprosiłam, żeby zadzwonili do rzecznika praw konsumenta, to zbyli mnie tekstem, że dzwonili. Moje żądanie zwrotu kosztow milcząco pomijali..
[/quote]

HorseHouse to w ogóle w kulki sobie poleciało tak, że majtki z dupy spadają. W moim przypadku od początku wiedzieli, że nie jest produkowany rozmiar, który chciałam zamówić a mimo to wprowadzali mnie cały czas w błąd (przez jakiś miesiąc), potem wmawiali, że chciałam zamówić rozmiar ten który przysłali (3cm mniejszy), potem że to ten sam towar tylko inna nazwa a potem na końcu powiedzieli, że tego rozmiaru już nie produkują ale przecież 3 cm to praktycznie żadna różnica i powinnam być zadowolona. Znajomym też ściągali jakieś buty ze Szwecji, zamówili w innym rozmiarze i też upierali się, że znajomy chciał zamówić właśnie w takim rozmiarze jaki dostał (różnica jakieś 3-4 rozmiary). To już nawet nie jest śmieszne. Zwrot oczywiście na koszt kupującego. Pięknie podążają w tę samą strone co okser po równi pochyłej. Długi czas oczekiwania a na koniec okazuje się, że zakupy można sobie wsadzić, bo nie będzie to to co zamówiliście.
WIELKI PLUS + dla equishopu !

Zamówienie złożone w poniedziałek rano we wtorek po południu już u mnie  :kwiatek:
Animalia.
Wielki plus.

Staje się to nudne...

HorseSense   Horse sense = stable thinking...
30 stycznia 2013 17:10
Bardzo nudne, więc ja tego nie wypowiem (choć mam na myśli).
Ja chciałam polecić zooplus, choć muszę się bez bicia przyznać, że z rzeczy końskich to kiedyś na szybko jakiś kantarek zamawiałam, ale często kupuję akcesoria i pokarmy akwarystyczne i zawsze wszystko przychodzi szybko, w idealnym stanie i fajnej cenie  🙂 ciekawy jest też program lojalnościowy dla stałych klientów
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się