DIY, czyli sprzęt wykonywany samodzielnie

Moim zdaniem tak.
dziękuje

chcę aby kracowa uszyła mi podpinkę pod derkę z ociepliny pikówki ,

145 cm rozmiar derki  = ile musze kupić materiału ? jestem totalnym laikiem w sprawie szycia  😡

ocieplina jest dwustronna w środku ovata
Chciałabym przerobić strzemiona na kolorowe 🙂 czy owinięcia kolorowa wstążka/nitka to kiepski pomysł? Domyślam sie, ze moze sie brudzić, ale nie wiem co lepszego można wymyślić.
a może farba w sprayu ?🙂
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
11 grudnia 2015 07:36
Libertee - lakier samochodowy. Pogadaj z zakładem lakierniczym w twojej okolicy, malowałam kiedyś obudowę PC-ta w lakierni i kolor żył bardzo długo. Różowy.

Czy podkładkę mattesa zjedzoną przy przednim futerku przez psa można jeszcze jakoś reanimować? Wyskubane futro do zera na powierzchni kilku cm.
ushia   It's a kind o'magic
11 grudnia 2015 08:03
obawiam sie że nie, chyba zeby wyciac te wyskuban aczesc i zrobic przeszczep z innego futra
jak ladnie wszyc na plasko to powinno byc ok
Przeszczep
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
11 grudnia 2015 11:11
Przeszczep


przeszczep futra?  😁
futra (ale jak? przeszczep włosów? :P ), albo skóry z futrem - wyciąć i doszyć,albo nakleić 😉
jak mi w tym roku na rajdzie pies pogryzł pad podszyty owcą tak właśnie sztukowałam (doszywając znalezione fragmenciki ... z 50 części chyba był na koniec ;]
kolejne psy też chciały go pożreć. lis mi kiedyś ukradł nakładke na siodło.... ta... przed psowatymi trzeba dobrze chować 😉
ma ktos jakis pomys, lub instrukcje jak zrobic czambon skorzany ?
jumper15
znajoma wziela dół od wytoku z napiersnikiem i do tego dala linke z dwoma karabiczykami i działało, tylko te gorna czesc niestety musisz miec oryginalna chyba ze ktos ma jakis pomysl jak ja zastapic 🙂
TRATATA   Chcesz zmienić świat? -zacznij od siebie!
12 grudnia 2015 18:30
jumper15
(..) chyba ze ktos ma jakis pomysl jak ja zastapic 🙂


można np. mostkiem do lonżowania