nieuczciwe sklepy jeździeckie, sprzedawcy allegro, ebay

jak wpłata 3 tygodnie po zakończeniu aukcji, to sprzedający chyba w ogóle może uznać transakcję za "niebyłą" i żądać zwrotu prowizji? tzn. zdawało mi się, że kupujący ma na wpłatę 14 dni. ale może mi się faktycznie zdawało i nic więcej (w sumie nie wnikałam nigdy za bardzo w treść regulaminu w tej materii, bo raczej tylko kupuję i wpłacam kasę od razu; tak mi się obiło o uszy)? 😉
Właśnie mam problem ze złapaniem tego momentu. zazwyczaj sprzedaję tanie rzeczy, więc prowizje zamykają się w złotówce i szkoda mi czasu na użeranie się z allegro. Ale jak czasami mi utkwi w głowie, że trzeba się upomnieć o zwrot, to zazwyczaj tej aukcji już nie ma w spisie i nie mam jak się upominać (załamałabym się, gdybym musiała zatrzymywać wszystkie maile od allegro albo notować numery aukcji)
NIE polecam !! firma sprzedająca używane siodła allesiodla.pl nick allegro to  AlleSiodla_pl ,  Krzysztof Aniołek ! kupiłam od niego czarne siodło stubben model scandica II za 1700zł wziełam je do umycia kupiłam specjalne mydło stubben do tego , no i zaczełam myć to siodło wodą i tym mydłem patrze a ono brązowe !! wyszły wszystkie obtarcia wszystko nawet minimalne dziurki jakie były siodło z 1700zł było jakieś warte 700zl albo nawet i to nie dosłownie siodlo na śmietnik ! zadzwoniłam i przyjechałam do siedziby allesiodla.pl i nie chciał mi p. krzysztof zwrócić pieniędzy ! zaczął wymyślać nie stworzone historie że może było przetarte rozpuszczalnikiem że jest mokre (co było suche bo po tygodniu przyjechałam bo nie miał wcześniej dla mnie czasu żeby mnie przyjąć) nie dostałam pieniędzy dostałam w zamian inne siodło które okazało się za wąskie i to dosyć bardzo na mojego konia ! zadzwoniłam do niego na to mi odpowiedział ,, to nie moge pomoc w tej sprawie " nie chce przyjac siodla z powrotem ani nie chce oddać mi pieniędzy i nie mam w czym jeździć !!
Uwaga na sklep internetowy BECKERSPORT.pl
Po wpłaceniu pieniędzy, w dniu złożenia zamówienia (początek stycznia), po wielu telefonach i kłamstwach typu "zamowienie bedzie u pani w przyszłym tygodniu", otrzymałam informacje, że jednak towar bedzie dostępny dopiero w maju. Zdecydowałam sie na anulowanie zamówienia i zwrot pieniędz. Pieniędzmi nie otrzymałam do dzisiaj (miesięcy od anulowania zamówienia). Historia z BECKERSPORT nauczyłam mnie, żeby nigdy nie przyciąć za zamowienie z góry, wyłącznie przy odbiorze 👿
Sprawa prawdopodobnie skończy sie na policji.
borowa, też miałam z beckersport problemy ze zwrotem szalonych 30 zł. Bo wielu moich mailach i telefonach, po kilku miesiącach otrzymałam pieniądze. Ale to były moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie (a niemałe chyba, bo na kwotę prawie 900zł).
O Beckersport pisałam w wątku o sklepach internetowych. Totalna masakra - należy omijać szerokim łukiem, a szkoda bo asortyment bardzo fajny. Do mnie przesyłka szła około 2 miesięcy. W międzyczasie przyszedł inny towar( sklep tłumaczył, ze się pomylił,ale nie sadze, bo było to już po mojej interwencji), pózniej przesyłka za pobraniem( mimo przedpłaty) i w końcu dobra przesyłka. Ilośc maili i telefonów z mojej strony duża. Po drugiej stronie mało miłe panie (żeby nie napisać bezczelne i chamskie), dopiero żądanie zwrotu pieniędzy i kilka stanowczych rozmów telefonicznych podzialalo. Zdecydowanie odradzam.
Ja spotkałam sie z nieuczciwymi ludzmi rowniez na re-volcie. Ostatnio kupilam siodlo szanowna pani sprzedajaca byla na poczatku bardzo uprzejma i wzbudzala zaufanie, zreszta sama mowila zebysmy byli ludzmi gdy zaproponowalam przesylki za pobraniem i zebym nie robila a niej bandyty wiec pomyslalam ze bedzie w porzadku. Okazalo sie inaczej siodlo przyszlo faktycznie stan byl zgodny z opisem i zdjeciami ale okazało sie ze jest to siodlo 18'' gdy w opisie bylo napisane ze 17''! Przed kupnem ustalilam z revoltowiczem ze w razie gdyby siodlo mi nie pasowalo bede mogla je odeslac i dostane zwrot gotowki. Gdy jednak odezwalam sie do sprzedajacej, przez telefon udawala ze wszystko jest okej mimo ze probowala kombinowac juz ze nie chce go przyjac. Jakies 5 min pozniej dostalam esemesa ze siodla nie przyjmie bo nie jest zadnym sklepem jezdzickim a pieniadze juz wydala na leczenie konia, mimo ze umowa byla inna! strasznie sie zdenerwowalam i uczulam o ostroznosc na re-volcie bo niewiadomo na kogo sie trafi :/
ulsan993, jest cały temat o Nieuczciwych re-voltowiczach. Przed zakupem zawsze można sprawdzić, czy już nie było jakichś wpisów na daną osobę.
Wiem ale byla to 1 ogloszenie tej Pani. Pozatym nie zawsze tez sa opinie. Mozna przeciez zalozyc nowe konto itp. kombinacji jest wiele.
Dlatego wszyscy wielokrotnie podkreślają, że kupowanie drogich rzeczy od osób które konto mają tylko po to aby wrzuci ze 2 ogłoszenia - jest proszeniem się o kłopoty...
Ja nie polecam sklepu internetowego bewet.pl, kupiłam tam preparaty do czyszczenia siodeł. Zrobiłam przelew i mimo wielu prób odzyskania pieniędzy czy otrzymania towaru zostałam oszukana! 😤
🏇
Postrasz ich ostatecznym przedsądowym wezwaniem do zapłaty. U mnie podziałało.
Jakby ktoś zdecydował się pisać zbiorowy wniosek to ja mogę złożyć zeznania.
ja też mogę w razie czego opisać moją przygodę. Postrasz ich jakąś inspekcją, u mnie kontrola firmy i kartoteki podziałała 😉
LatentPony   Pretty Little Pony :)
05 listopada 2014 12:17
O, mam tę samą sytuację. Zamawiałam ponad pół roku temu towar - do dzisiaj ani paczki, ani kasy, pomimo maili, że "jutro będzie dostawa i od razu wyślemy paczkę".
🏇
A ja jestem zaskoczona, wielokrotnie zamawiałam i nigdy nie było najmniejszego problemu z realizacją...  🤔
Ja zamawiałam u nich Stubbena - nie dość że siodło dobrali dosłownie znakomicie, to gratis dodali 2 czapraki Stubbena i z dostawą wymieścili się co do dnia.
🏇
Ja zamówiłam za pobraniem (po poczytaniu opinii na forum) suplement na którym mi zależało, bo tylko oni mają tą markę. Czekałam, czekałam, zaczęłam pisać maile, a to zagubiło się zamówienie, a to zaraz wyślą, po miesiącu napisałam, żeby dali sobie siana, bo suplement zamówiłam w DE i przyszedł w kilka dni.
Nigdy nie robiłam zakupów w sklepie Equiversum, ale miałam raz do czynienia z właścicielką sklepu.

Sytuacja była podbramkowa, chodziło o ratowanie życia kilkugodzinnego źrebaka. Właścicielka, wbrew własnemu (finansowemu) interesowi, bez chwili wahania zaoferowała mi pomoc.
A.kajca   Immortality, victory and fame
07 listopada 2014 17:54
Ja w Equiversum kupuję od bagatela sześciu lat i raz miałam sytuację, że na sprzęt czekałam pół roku, kontakt trochę się urywał ale nie panikowałam i ostatecznie otrzymałam to co zamówiłam. Później raz na kiedyś się zdarzały dwu- trzymiesięczne zastoje ale wtedy wystarczy zapytać panią Asię czy nie ma na stanie jakiegoś zamiennika. Jeśli ma to wysyła od razu. Ona chyba faktycznie czasem ma jakieś "jazdy" z tymi Niemcami, od których ściąga towar.   
a ja nie rozumiem, czemu na towar trzeba czekać 3 miesiące bez informacji, że brak na stanie i jak tylko będzie dostępny, zostanę o tym poinformowana. (prawdopodobnie zamówiłabym go w innym sklepie, bo jeśli coś kupuję, to zazwyczaj jest mi to potrzebne na już)
Jeśli coś "jest" w sklepie i za to płacę, to znaczy, że jest, a nie jest do ściągnięcia w tak odległym terminie.
Dla mnie, wg tego co piszecie, to jawne oszustwo.
Jak to JA miałabym pytać czy łaskawie nie mają jakiegoś zamiennika? To chyba sprzedający powinien się odezwać pierwszy i mnie poinformować, że nie ma danej rzeczy i zaproponować ewentualnie zamiennik  🤔
Oprcz tego czekanie 2 miesiące czy 3, albo pół roku to też przegięcie...
Ja po miesiącu pewnie bym już podziękowała za zakupy...
scaliłam dublujące się wątki.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się