nieuczciwe sklepy jeździeckie, sprzedawcy allegro, ebay

Ja z okserem miałam dość dziwną sytuację. Szczęście, że mieszkam blisko więc i tak podjechać musiałam. Zapytałam na gg czy mają sieczkę bo widzę,że nie ma jej już w ofercie itp. Odpisano mi, że nie ma bo to produkt sezonowy i będzie na wiosnę. Skończyła mi się niedawno i zależało mi na tym, żeby ją dostać. Jakież było moje zdziwienie, kiedy wchodząc do sklepu zobaczyłam przy drzwiach dwa worki... Na moje pytanie czy można któryś kupić usłyszałam, że to ostatnie i że jeden. No to albo nie ma i czekać do wiosny albo jest ostatni worek i trzeba się pośpieszyć, żeby dostać.  🙄
Dementek   ,,On zmienił mnie..."
06 grudnia 2011 16:29
Ja najczęściej kupuję w okser.pl i ZAWSZE wybieram opcję za pobraniem. Jak kupowałam towar i okazało się, że danej rzeczy nie ma (z outlet) lub jeszcze nie sprowadzili, to dzwonili, czy chcę zmienić zamówienie, czy też teraz wyślą mi zamówienie, a brakujący towar doślą pocztą na ich koszt. I jeszcze podali termin, kiedy towar będzie, a jak już był, to dzwonili, czy nadal jestem zainteresowana. Przy takiej obsłudze (zainteresowaniu klientem), dzwonieniem, informowaniem, to i 2 m-ce na buty ocieplone poczekałam.

sklep tinker - złożyłam zamówienie, na szczęście za pobraniem, pisałam maile, nie odezwali się. Więcej u nich  nic nie zamówię.
wiem, że trochę nie końskie, ale nie wiem gdzie w sumie zapytać wtowarzyskich.

Zna ktoś sklep spartoo.pl?? Mają sporo promocji, ale kupować można tylko kartą  bądź paypalem, nie wysyłają za pobraniem, a ceny hmm no bardzo kuszące.
W okserze zamówiłam bat wzięłam opcję za pobraniem,czekałam,czekałam i nic.
Napisałam raz,żadnej odpowiedzi,dałam sobie spokój. To było już kilka miesięcy temu.



NIE POLECAM http://www.horsehouse.pl/
17 grudnia zamówiłam sztyblety,czas dostawy 1-3 dni, płatność przy odbiorze.
Pieniążki przelane,po dwóch dniach status zamówienia zmieniony na 'zrealizowane'.
22 paczki wciąż nie było,a skoro wysłane to kurierem powinno dosyć szybko dojść,no to dzwonię się zapytać,co z tą paczką.
Okazało się,że paczka dojdzie za jakieś 2 tygodnie,bo muszą sprowadzać ze Szwecji,a status tak zmienili bo oni tak zawsze zmieniają (pani chyba nie bardzo wiedziała co powiedzieć). Najlepsze jest to,że na stronie przy sztybletach jest napisane "wyprodukowano w Polsce" ; <
Cholercia,a miał być prezent na gwiazdkę.

xxagaxx- a skąd wiesz, że przelewów nie można robić? Na stronie sklepu jest informacja jak zrobić przelew internetowy.

http://www.spartoo.pl/kontakt.php

Wchodzisz w płatność, w pytanie, "czy mogę płacić przelewem" i tam jest napisane, że można i jest instrukcja jak to zrobić.

ps- kurde ŚWIETNE tam są buty.  😍
tunrida no to już nieważne, bardziej chodzi mi o to ze płatność jest tylko z góry. Kupowałaś tam coś kiedyś?
Nieeeee.....ale chyba zaraz kupię. Jejku...ile pięknych, niepowtarzalnych butów.  😍 Mogę sprawdzić sklep czy uczciwy, ale najpierw muszę na spokojnie wszystko obejrzeć, żeby podjąć dobrą decyzję.
No to ja ci powem, bo od nich zamówiłam  😵 😵 Nie opanowałam się i kupiłam torby  🤔wirek: 🤔wirek: Już są wysłane, mam nawet numer paczki (UPS) jedyne co mnie przeraziło to fakt że paczka idzie do mnie przez: Belgię, Francję  😵

edit:

No i paczka przybyła 😉 Towar zgodny z opisem, super. Mogę wam ten sklep polecić 😀

Ja to w ogóle miałam farta bo kupiłam od nich rzeczy kiedy to się ktoś pomylił i zamiast obniżyć cenę o 30,40% to ceną było to 30%. Kupiłam 3 torby warte ponad 1000zł (patrząc na ceny sklepowe)za 250zł!! Ale widzę że już się skumali i ceny mają normalne :P
Stanowczo odradzam: FIRMA ATOS http://www.atos.sklep.pl/


Fatalny sklep, zamówienie niezrealizowane od 2 miesięcy, zdawkowy niespofesjonalny kontakt, brak konkretów, brak zwrotu pieniędzy za towar, którego nie mają i jeszcze usuwają krytyczne komentarze ze swojego konta fb. Zdecydowanie odradzam koniolubom, którzy zamierzaliby tam robić zakupy.
Popieram scheherezadę - również zdecydowanie odradzam firmę Atos.
Super pilne zamówienie (obiecana wysyłka w czwartek 1.08) do dziś nie dotarło, nierzetelne informacje od firmy (przesyłka już drugi raz jest wysłana, żaden z podawanych numerów przesyłki nie działa w systemie u kuriera), bardzo utrudniony kontakt telefoniczny, zdawkowe maile. Zdecydowanie odradzam.
Jak do tej pory nie miałam problemu ze sklepem ATOS, ale chyba jestem jedna z nie wielu  🙁

Jesteś jedną z bardzo niewielu!

Jak większość - NIE POLECAM ATOS.
na swoje zamówienie czekam już ponad miesiąc.
Szanowna Pani wypisuje trefne nr listów przewozwych,
o których firma kurierska nie ma zielonego pojęcia...
a wg informacji od Pani Moniki - kurier błądzi z przesyłką drugi tydzień.
Stek kłamstw, lakoniczne, aroganckie odpowiedzi na maile, odbierany co 10. telefon.

Lepiej zapłacić dwa razy tyle  u innego sprzedawcy niż się z nimi użerać....
[quote author=Wera_013 link=topic=48756.msg1237874#msg1237874 date=1325011321]
NIE POLECAM http://www.horsehouse.pl/
17 grudnia zamówiłam sztyblety,czas dostawy 1-3 dni, płatność przy odbiorze.
Pieniążki przelane,po dwóch dniach status zamówienia zmieniony na 'zrealizowane'.
22 paczki wciąż nie było,a skoro wysłane to kurierem powinno dosyć szybko dojść,no to dzwonię się zapytać,co z tą paczką.
Okazało się,że paczka dojdzie za jakieś 2 tygodnie,bo muszą sprowadzać ze Szwecji,a status tak zmienili bo oni tak zawsze zmieniają (pani chyba nie bardzo wiedziała co powiedzieć). Najlepsze jest to,że na stronie przy sztybletach jest napisane "wyprodukowano w Polsce" ; <
Cholercia,a miał być prezent na gwiazdkę.
[/quote]

To może być akurat prawda, nawet jeśli ściągali je ze Szwecji, a napisane jest produkcja polska, jest zgodne z prawem (u nas mogli np dodać sznurówki).
Jeśli importujesz z Chin pomidory w puszkach, a na polskim magazynie przeetykietujesz je tylko, to już jest uszlachetnienie i towar może zostać oznaczony jako produkcja polska 😉
MI uało sie ozyskac pieniadze po pół roku walki z firmą ATOS... pzrestrzegam przed zakupami w tym sklepie...
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnmute.gif[/img] calkowita edycja posta
buleczka albo wypisujesz bzdury albo pomyliłaś wątki. Z re-volty nic nie znika... 🤔 jest cały temat poświecony firmie Atos:
http://www.re-volta.pl/forum/index.php/topic,92594.0.html
Gillian   four letter word
19 grudnia 2013 07:48
buleczka, za taką edycję powinnaś dostać bana. Zmieniłaś posta całkowicie. Zasugerowałaś, że posty dot. Atosa znikają a teraz się wycofujesz?
Szkoda, że post został wyedytowany
było tam napisane, że znikają stąd posty nt nieuczciwości Atosa, oraz że na forum jest przyzwolenie na takie oszystwa wybrańców  😵 po czym, po moim wpisie bułeczka całkowicie zmieniła swoją wypowiedź, co jest niezgodne z regulaminem forum...
prosze o porade.
wcześniej mi już czymś takim grożono. nie napisalam komentarza bo zignorowałąm - o drobnostke chodzilo. ale teraz:

- kupilam przedmiot 9.12. w aukcji wysylka do 24 h, na dostarczenie kolejne 24.
13.12 nadal przesylki nie było - zadzwoniłam, bardzo aroganckie panie skwitowały, że o co mi właściwie chodzi, że mają kilka dni, z ejuż poszło 2 dni temu i że jak mi się cos nie podoba to mogłam sobie kupić gdize indziej. przesylka wysłana 13.12. zapowiedziałam, że jesli nei potrafia się zachować i kłamią, nie mają zamiaru zmienić opisu warunków aukcji tylko oszukiwać klientów, to wystawie im negatywa - dalej mnie wręcz wyzywano, że o co mi chodzi i że zrobia to samo.
dostalam tego samego dna (13.), tylko dlatego, że kurier jeździł po nocy i jechałam do miasta żeby się z nim spotkać.

wystawiłam negatywa - że obsługa nie miła, kłamią i wysłylka w 4 dni, a nie 24h. w odpowiedzi negatyw - że chyba liczyć nie umiem ;] i ze od 9. do 12. to nie 4 dni (a 24 godz. tak?!).

czy można takiego sprzedawce jakoś ukarać? zgłosić do allegro, żeby cos z tym zrobili?
Nic z tym nie zrobisz. Możesz jedynie dodać komentarz - odpowiedź do swojego negatywa.
Ja jako kupujący czytając kilka tego typu opinii u sprzedającego - daję sobie spokój z zakupem, czyli Twój komentarz się przyda kolejnym kupującym 🙂
dzięki. myslałam o jakimś donosie, żeby allegro ich ukarało jakoś za oszukiwanie i straszenie...
juz wiadomo dlaczego tak malo negatywów sklepy mają - jesli tak robią ;/
Horse_art, no własnie to jest problem. Z jednej strony człowiek wkurzony i by tego negatywa wystawił, a z drugiej dostanie to samo w odwecie. A nikt nie chce negatywów na koncie mieć. Sama parę razy sobie odpuszczałam, bo kwoty małe były. Wolałam nie wystawić komentarza wcale niż dostać negatywa po złości.
nagana, jeśli Tobie ktoś wystawi negatywa w odwecie za Twój komentarz o wystarczy napisać odpowiedź. Ja tak kiedyś zrobiłam, pod negatywem napisałam, że negatyw jest zemstą za mój komentarz.
Ja wystawiam negatywy jeśli sprzedawca jest chamski, nie ma z nim kontaktu, nie wysyła towaru długo (zwłaszcza jeśli to nie jest osoba prywatna, tylko firma), bo takie odpuszczanie mści się na san samych- kupujących.

Sprawdzam zawsze komentarze sprzedawcy, ale raczej w statystyce nie czytam laurek. A jak trafiłam na takiego, z którym sama miałam przejścia to potem widzę ocena pozytywna, ale komentarz niepochlebny. Po co? Skoro nie szanuje klienta to niech spada z allegro.
http://allegro.pl/show_user.php?uid=28982460&feedback_type=fb_recvd_all&type=fb_all&p=2
Ja tego sklepu konieswiata.pl nikomu nie polecę.
no i tak zrobiłam. Dałam odp. Poczytałam też inne z tego sklepu. Jestem w szoku - jak można być tak chamskim do klientów ;/ także wyzwiska, obrażanie...  mogłam poczytać przed zakupem i faktycznie "kupić gdzie indziej" jak wykrzyczała mi pani rzez tel.;/
a...i faktycznie znalazłam pozytywy z całkowicie negatywną treścią ;/

*sprzedawca nie typowo koński. kupowałam cyfrowe wielofunkcyjne urządzenie monitorujące/kamerke itd (ale z zamysłem do użycia także "końskiego"😉
bera7 wiem, ze można wystawić komentarz. Ale druga strona też może skomentować negatywa. I czasem robi się z tego przepychanka słowo przeciwko słowu i trudno stwierdzić kto mówi prawdę, a kto kłamie. Bo nieuczciwi kupujący i niepoważni też się zdarzają. Sama raczej omijam sprzedawców z negatywami, ale zdarza mi się kupować u osób, które mają negatywy. Z tym, że tylko i wyłącznie w sytuacji, gdzie jest to np. 1 negatyw na 1000 komentarzy, po przeczytaniu o co chodziło i sprawdzeniu jak dawno to było.

Pozytyw z negatywna treścią to głupota. Już lepiej nie wystawiać wcale. Przecież nikt ich nie czyta. Ja jak czytam to tylko negatywy i neutralne.
nagana, wystarczy spojrzeć kto pierwszy wystawia negatywa. Poza tym, ja się jednego negatywa nie boję, zwłaszcza w takiej sytuacji. Natomiast jak wszyscy użytkownicy będą szczerze wystawiać opinie to szybko wyjdzie kto się nie nadaje do interesów przez net.
2 tyg. przed świętami zamówiłam zestaw do czyszczenia z oksera. Po tygodniu wysłali maila, że koloru szczotek nie ma, mam wybrać inny, a potem sprowadzą zza granicy i przyjdzie za 2 tyg. 🙄. Po tym co tu przeczytałam, boję się co będzie  😵
jak to co będzie - prezent na kolejne święta 🙂
Co do komentarzy na allegro, to bez przesady, żeby nie kupować u takich co jakiś negatyw mają. Zawsze się może zdarzyć klient, który 1 dzień później dostał przesyłkę i już negatyw. trzeba czytać. Bo wartość komentarzy pozytywnych też nie zawsze jest cokolwiek istotna - ostatnio dowiedziałam się, jak to się robi, żeby mieć na konie kilka- , kilkanaście tysięcy komentarzy...
Dużo racji w tym jest.
Przykładam dobrym jest moja sytuacja, gdy nie mogłam przedmiotu wysłać od razu wysłać lecz poinformowałam kupującego o rzeczonym poślizgu. Zaakceptowano taki stan rzeczy ze słodkim głosem, ale jak już przesyłka doszła to dostałam negatywną opinię za zbyt długie oczekiwanie na zakupioną rzecz, pomimo że od początku szła informacja, iż od razu nie zostanie ona nadana.
Także naprawdę trzeba czytać.
a ja uwielbiam kupujących, którzy czekają z zapłatą 2-3 tygodnie, a w dniu księgowania kasy na koncie jest mail "roszczeniowy" albo nawet raz się zdarzył rozpoczęty spór 🙂
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się