Dzik Dzika Dzikiem pogania... czyli o co chodzi...

efeemeryda   no fate but what we make.
12 stycznia 2019 14:48
espana
Spożycie jakich hormonów masz na myśli ?
Hormony paszowe, testosteron, fitoestrogeny, BST czyli hormon wzrostu - wszystkie te dodatki, które powodują zwiększenie mięsności, mleczności, szybkość przyrostu, etc. BST produkowane jest przez Monsanto.
efeemeryda   no fate but what we make.
12 stycznia 2019 16:11
Hormony paszowe ??? A komu i na co podaje się hormony paszowe ?
Chyba nie masz na myśli szybkorosnacyvh kurczaków?
To są bzdury rodem z trującej rtęci w szczepionkach.
Ja już się nic nie odzywam, niech sobie każdy je co chce.
Jestem z zawodu zootechnikiem, Ty chyba weterynarzem, więc zorientuj się, bo izba weterynaryjna co roku (czy co kilka lat) wydaje pisma z listą dozwolonych środków w produkcji zwierzęcej, w tym hormonów, antybiotyków, pre- i probiotyków, kokcydiostatyków, chemioterapeutyków i innych agrochemikaliów, oraz określa dozwolony poziom w produkcie finalnym czyli w mięsie, które trafia do sklepu. https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Agrochemikalia
efeemeryda   no fate but what we make.
12 stycznia 2019 22:15
Owszem jestem i przez całe studuia nie słyszałam o hormonalnych stymulatorach wzrostu. Hormony owszem są stosowane, ale nie do przyrostu.
Kokcydioststyki były są i będą, kokcydia znane są od 2tys lat i poki co nikt nie wymyślił na nie lepszego sposobu.
Tzw. Antybiotykowe stymulatory wzrostu to dość myląca nazwa i długa historia.