konie małopolskie

- a tu mam jeszcze filmik z moimi zabawami z Harleyem, sprawdzałam jak reaguje na różne rzeczy. Dobrze tu widać jego charakterek 🙂
Alvika   W sercu pingwin, w życiu foka. Ale niebieska!
14 września 2009 13:41
Jaki charakterek? Spokojny, szczery ogr 🙂

Tak mówisz? Nie mam doświadczenia z ogrami za bardzo 🙂
thilen czy jestes pewna ze poradzisz sobie z takim koniem? Ja jestem mega laikem jesli chodzi o natural bo sama dopiero od roku parelluje ale tak troszke sie obawiam czy bylibyscie szczesliwi w tym duecie. Oczywiscie nie da sie nic na 100% ocenic z 5min filmiku ale naszła mnie taka obawa 😉 Chyba, ze masz zamiar robic cos pod stalym okiem innych naturalsow, ja niestety nie czesto mam taka mozliwosc i czasem zaluje, ze musze uczyc sie na wlasnym mlodym, z tym, ze moj to mega introwertyk wiec zupelna odmiennosc Harleya.
przepraszam za off

a poza tym to mega fajny koń! widać, ze chetny do zabawy,pozytywnie nastawiony choc z lekka zapewne były by boje o przywodztwo. Tak mi się wydaje
ja tam osobiście na filmiku widzę konia, który jest nauczony podstawowych rzeczy i kobietę, która.... no właśnie, Thilnen, co Ty w zasadzie robisz na tym filmiku?
Koń Cię nie zna i.... widać, że praktycznie w ogóle go nie obchodzisz, nic sobie nie robi z Twoich poczynań i... moim zdaniem, ma do tego pełne prawo, jesteś dla niego zupełnie nową osobą, której niekoniecznie trzeba słuchać. Odpowiedź na tego typu pierdółki przyjdzie później, jeśli koń przekona się, że warto ci zaufać, jesteś ciekawą osobą, nie nudzi się z tobą.