Kto/co mnie wkurza na re-Volcie? Reaktywacja ;)

Ktoś   Dum pugnas, victor es...
21 sierpnia 2012 16:16
no bo często takie pytania z zakresu "oglądania TV" padają na tym egzaminie
Scottie   Cicha obserwatorka
21 sierpnia 2012 16:25
TVN24 (w zasadzie jako jedyny kanał w TV) jest u mnie w domu włączony niemal cały czas, więc pewnie dlatego mam wiedzę z zakresu "oglądania TV" 😉 Staram się ogarniać, co się dzieje w kraju i na świecie, bo studiuję bezpieczeństwo wewnętrzne.
wkurza mnie marlenka1993 która dubluje swoje ogłoszenie, po 4 te same na stronę  😤
Cierp1enie, uzyj funkcji zglos. root zrobi z tym porzadek.
dzięki  :kwiatek:
nawet nie zauważyłam, że ta funkcja tam też jest.
BASZNIA   mleczna i deserowa
21 sierpnia 2012 21:59
Watek o Pw....
Co ma na celu? Poza biciem piany, robieniem przysłowiowego gnoju i bagna??
katharsis  🙂 
BASZNIA,
uprzedziłaś mnie, naprawdę tego nie rozumiem, niby ludzie dorośli, potrafią pisać po kilka stron na temat biednego konika gdzie na zdjęciu ktoś pociągnął  mocniej za wodze, a tu zgnoić wyśmiać, zrobić sobie zabawę, z ludzi którzy dotknięci do żywego, bronią się jak potrafią, a to tylko forum i zdawało by sie że forum gdzie wszyscy mają tą samą pasję, - konie. To już nie jest żenujące, to jest po prostu smutne. Dziwny ten nasz gatunek, mamy uciechę gnoić innych. 
no popatrz...zdawałoby się, a jednak większą pasją jest poubliżanie sobie innym  😎
taa.... i kto to pisze?
tam z lewej strony w ramce masz nick 😁
rzeczywiście śmieszne.
rzeczywiście wspólna pasja ma zabijać wszystko...nawet resztki dystansu do siebie i poczucia humoru  🤔wirek:
Facella   Dawna re-volto wróć!
21 sierpnia 2012 23:03
Nie wyswietla mi sie avatar wrotki, to okropne!
wrotki'ego, proszę! wrotki jako słowo w dopełniaczu w mianowniku brzmiałoby "wrotka". no chyba, że W. zmienił płeć :P
tak, wkurzają mnie błędy językowe. mam jakieś zapędy na purystkę, ale samej chyba też zdarza mi się walić jakieś małe byki (byczki?)
edit: pomyłka! nie umiem czytać 😡