ogródek na balkonie / parapecie

Mam duża okrągła donice zewnętrzna. Co mogę w niej posadzić co da radę przez cały rok stać na balkonie?
Chętnie jakieś drzewko ładne. Kompletnie nie znam się na kwiatach ani roślinach, więc byłoby idealnie gdyby to, co tam wsadzę było mało wymagające. Możecie coś podpowiedzieć?
Odpaliłam balkonowanie! Z racji, że w ubiegłym roku miałam ocieplany budynek, to w tym poszalałam. Wczoraj w zimnie już piłam kawusię 😍
Tu jeszcze z soboty, tuż po zakończeniu prac małej ogrodniczki 🏇



amnestria, super, bo kolorowo 😀 A jak ci się sprawują te doniczki na balustradzie? Patrzyłam ostatnio na takie, ale wydają mi się mocno wywrotne :P
Mam je 3 lata, więc się trzymają (one od spodu mają takie stoperki, więc w ogóle się nie ruszają) 😀
emptyline   Big Milk Straciatella
29 kwietnia 2019 14:09
budyń, my też takie mamy, chyba z 4 rok już i tak jak pisze amnestria, nic się nie rusza.
Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
29 kwietnia 2019 21:27
Tez mamy ale balustrada musi byc odpowiednio szeroka. Teraz sie przeprowadzamy i w nowym mieszkaniu bedzie cieniutka. Troche szkoda, bo kosztowały sporo i bedą stały najwyżej  na podlodze  👿
Moon   #kulistyzajebisty
30 kwietnia 2019 06:23
budyń, u mnie się trzymają bez stoperków nawet (pogubiłam, upss :P) - ale ja mam też dość szeroką poręcz na balkonie.
Nowy sezon kwiatowy czas start!



















Mszyce zaatakowały mi zielnik, jak sobie z tym dziadostwem poradzić?


ogurek, oj będzie ciężko. Ja pryskałam czymś do roślin jadalnych, ale nie udało się i wywaliłam...
Jak czytam, że mięta odstrasza mszyce to mnie cholera bierze  🙄
Ogurek u mnie właśnie mięta zaatakowana. Przeniosłam około 20 biedronek😀 na razie nie jest gorzej, za 3 dni pryskam jakimś sprayem z Castoramy z działu ogrodniczego
Mięta dostaje jako pierwsza. U mnie jeszcze oregano dostało w zeszłym roku, potem przechodzi mi na kwiatki...