Dzisiaj na obiad ...

busch, jutro mogę Ci napisać przepis na dobre placki warzywne, uwielbiam je! 😉 aż narobiłam sobie teraz ochoty 🙂
Bakłażana bardzo lubię grillowanego, z fetą lub innym serem. Na patelni też dałoby radę pewnie coś takiego zrobić.

A ja dziś zrobię sobie chińszczyznę, bez mięcha oczywiście 😉
busch   Mad god's blessing.
29 lipca 2011 01:38
A mogę prosić o przepis na bakłażana z fetą? Ja jestem początkująca w daniach wymyślniejszych od zalania sobie zupki chińskiej, więc chętnie przeczytałabym jakiś dokładny opis.
Czy trzeba posypywać bakłażany solą i odstawiać na pół godziny przed przyrządzeniem? We wszystkich przepisach internetowych na cokolwiek z bakłażana zawsze tak robią, podobno żeby usunąć gorzki posmak.
Ja lubię naleśniki z farszem bakłażanowym.
Przepis bodajże znalazłam na stronie gotujemy.pl warto poczytać, fajne mają czasami dania  😀
robakt   Liczy się jutro.
29 lipca 2011 08:29
Zupka chińska zjedzona w stajni  😉
busch, trzeba bakłażna posypać solą, dzięki temu traci właśnie te wszystkie soki, które mają ten gorzki posmak 😉 On w tym czasie, jak się go odstawi to sporo płynów puszcza.
Ja nie korzystałam z żadnego przepisu. Byłam na grillu i wzięłam ze sobą warzywa (bo mięsa nie jem) i sobie grillowałam je w plastrach i na bakłażna położyłam później trochę fety, posypałam jakąś przyprawą (o ile się nie mylę to było to chyba oregano) i gotowe. 😉 Nic wielkiego, ale naprawdę mi smakuje.
Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
29 lipca 2011 11:40
busch
Kiedyś pisałam tu o brokułowych placuszkach z otrębami (mojego pomysłu 😉 ).
Sycące danie, banalne w przygotowaniu i pyszne zarówno na zimno jak i na ciepło 😀

edit: Przypadkiem znalazłam jeszcze coś takiego 😉 http://www.mojegotowanie.pl/tortilla/roladki_z_baklazan


U mnie dziś tortille z piersią z kurczaka i warzywami 😍
Ada   harder. better. faster. stronger.
29 lipca 2011 12:09
wczoraj: kurczak z makaronem chińskim w ostrym sosie kokosowym (i sama tego dokonałam  :hihi🙂