Oddziaływanie koni na życie człowieka - ANKIETA do pracy magisterskiej

Monny   bez odbioru .
05 lutego 2013 13:28
Tania, dziękuję  :kwiatek: fakt cenna uwaga
czarteros, studiuję Kosmetologie z elementami kształcenia zawodowego, pracę piszę u psychologa i seksuologa oraz nauczyciela promocji zdrowia 🙂
już🙂
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
05 lutego 2013 14:49
Monny tak z ciekawości, w jaki sposób Twój temat wiąże się z kierunkiem studiów?  😉
25 pytanie- literówka (zastresowany) 😉 Proszę
P.S. Może macie jakąś literature pod ręką, fajne tytuły, coś co byście mi polecili a ja może na to jeszcze nie natrafiłam. Również będę wdzięczna za jakieś propozycje na temat hipoterapii, parajezdziectwa, oddziaływania koni i leczenia koniem. Jakieś artykuły w gazetach, pozycje ksiązkowe, filmy.
Polecam książki "Zrozumieć zwierzęta" i "Zwierzęta czynią nas ludźmi", autorką jest Temple Grandin, opisuje wiele historii ze swojego życia, kiedy to zwierzęta, w tym również konie pomogły jej przezwyciężyć ograniczenia jakie niesie ze sobą autyzm (jest chora), poza tym wyjaśnia wiele kwestii związanych z emocjonalną naturą zwierząt.
Wysłałam, ale mam również wiele zastrzżeń do pytań. Mam wrażenie, że ankieta nie została dopracowana, choć sądzę, że pytania zostały ściśle dopasowane do tematu magisterki (jestem także ciekawa jaki to temat).
leosky   im więcej wiem, tym bardziej wiem, że mało wiem.
05 lutego 2013 21:06
wypełnione🙂 powodzenia w rozwiązywaniu problemu badawczego.

Swoją drogą, jestem magistrem zupełnie innej dziedziny i tak sobie teraz myślę, że ogromną przyjemność sprawiłoby mi napisanie pracy o podobnym temacie. Zaraz nasuwają mi się problemy badawcze i hipotezy. I już w myślach widzę narzędzia badawcze. No ale cóż. Może gdyby pozwoliły na to czas i finanse postudiowałabym jeszcze.)
Poszło 🙂
wysłane 🙂
Wypełnione i wysłane 🙂