Oddawanie prywatnych koni "pod opiekę"

efeemeryda   no fate but what we make.
22 marca 2011 14:33
Czytam te wasze wszystkie historie i czasem, aż włos się jeży na głowie...  🤔
niestety i ja obecnie jestem w podobnej sytuacji z punktu widzenia właściciela, ale po tym co tutaj przeczytałam jedynie utwierdziłam się w przekonaniu, że lepiej żeby było jak jest niż żeby 'przedobrzyć'.
Mam konia w rodzinnym mieście a sama studiuję we Wrocławiu, wracam prawie zawsze na weekend czasem jednak zdarzy się, że nie wróce przez te 2 sporadycznie nawet 3 tygodnie, mój konik jest czysto rekreacyjny, ba, stan nóg nie pozwala na skoki ani nawet zbyt intesywne treningi po płaskim, jednak całkowity zastój też jest niedobry, jedyny ruch jaki w tej chwili ma codziennie to pastwisko, na którym na całe szczęście stoi z innymi konmi cały dzień, wiadomo jednak, że to nie zastąpi ruchu kontrolowanego pod jeźdzcem.
Chciałabym żeby ktoś się nią zajmował, ale o taką osobę bardzo ciężko... Teoretycznie mogłabym ją wydzierżawić, ale osoba płacąca ma jakieś wymagania wobec konia, a tutaj odpadają skoki itp. ponadto nie chciałabym, żeby taka osoba jeździła sama w tereny. Mogłabym, więc dać ją komuś pod opieke za darmo, ale tutaj też ciężko znaleźć odpowiednią osobe, stajnia jest tak położona, że bez samochodu się nie dojedzie, więc kolejny problem  🙄


ech, wyżaliłam się przynajmniej  😉