Dopasowanie siodła

Mam to wrazenie co halo. No chyba ze kon stal ma 3 nogach?
halo jezdzilam dwa razy po tym jak na moje laicke oko siodlo leżało lepiej niż wszystkie dotychczasowe które mierzyłam na tego konia  🙄 Tak podswiadomnie cos mi było z tym siodlem nie tak ale jak mowie nie znam się próbuje ciagle metodami prob i blegow wkoncu dopasować cos do tego konia  😵 Ale najciekawsze jest to ze koń wyraźnie jest z tego siodla "zadowolony" a i mi się dobrze i mam odczucie 'równo" siedzi ,sama już nie wiem. Dzis sprawdze je tak jak mi radzilas. W mojej galerii jest więcej zdjęć może tam cos lepiej widać 😉
Zorilla powiem szczeze ze moja klacz ma ADHD i stanie w miejscu w całkowitym bezruchu to dla niej nie lada wyzwanie probowalam żeby na zdjęciach stala w miare równo i się nie krecila ale idealnie to nie wyszlo wiec nie gwarantuje ze klaczyna na ktoryms zdjęciu nie stoi z podwinenta noga  🙄
Pozwolę sobie na wrzucenie tu małego obwieszczenia, bo może się do czegoś przydać. Mam nadzieję, że moderacja mnie nie pogoni.
29.03 stowarzyszenie Z kopyta przez Warmię i Mazury, organizuje w okolicach Olsztyna szkolenie, którego elementem będzie prawidłowe dopasowywanie siodeł. Żeby nie robić reklamy w nieodpowiednim wątku, zapraszam na priv. po szczegółowe informacje.
faith
No właśnie sierota jestem i nie pytałam🙂 😡
Ale rozwiązanie z drucikiem brzmi rozsądnie więc pewnie się zdecyduję w końcu poszerzyć zamiast szukać nowego.
Dzięki!
mam pytanie-jak właściwie ma leżeć idealnie dopasowane siodło? czy tył siodla ma być całkowicie przyległy?
Bo mam taką sytuacje że w moim siodle jest za szeroki łęk dlatego też jest mało miejsca do kłębu.Wydawało mi się również że za bardzo uciska tył ... Kiedy założyłam podkładkę  przód się trochę podniósł i jest miejsce na 1-2 palce.Za to wydaje mi się że jak robię półsiad to tył lekko odstaje i jest przerwa na tyle że można włożyć dłoń....