nieuczciwe sklepy jeździeckie, sprzedawcy allegro, ebay

Szczerze wam powiem, ze okser informuje w regulaminie że jeśli w hurtowni nie mają czegoś w magazynie wówczas nie są w stanie sprowadzić w określonym czasie. Zwróćcie uwagę, że mają szeroki, ogromny wybór produktów, starają się "coś" oferować... i mozna praktycznie wszystko zamówić... jakby mieli mieć to wszystko w magazynach to by się na magazyny nie wypłacili, to jest niemożliwe. Kupując u nich akceptujecie regulamin, w którym informują co i jak. Oszustami nie są, działają legalnie jakby oszukiwali ludzi już by dawno nie istnieli. Uważam że trzeba docenić fakt, że dzięki nim oraz niektórym innym podobnym sklepom mamy dostęp do naprawdę szerokiej gamy asortymentu a że trzeba czekać- cóż coś za coś. Tyle ode mnie w temacie.
horselove amen  :kwiatek:
kpik   kpik bo kpi?
10 marca 2011 15:30
horselove,  tyle, że czekać w ciemno to jedno, a czekac po uprzedzeniu o sytuacji to drugie.

nie rozumiem też dlaczego, jeśli sklep robi zakładkę w stylu  " moje konto -> stan zamówienia", to nie uaktualnia jej. W sklepie konik.pl moje zamówienie wciąż widnieje z nie zaksięgowaną wpłatą, mimo że mailowo się o to pytałam i potem telefonicznie się dowiadywałam co z zamówieniem. Stan się nie zmienił i tak.
Nadal sprawa ANIMAL FARM mocno niejasna.
(...)
Będę meldować co i jak.
Jeśli okaże się,że to nieporozumienie czy moje obsesje- przeproszę.
Ja kupuje w tym sklepie Animal Farm  od  3 lat i nigdy nie miałam problemu.
[quote author=etosha link=topic=48756.msg931501#msg931501 date=1299781027]
Ja kupuje w tym sklepie Animal Farm  od  3 lat i nigdy nie miałam problemu.
[/quote
Mam nadzieję,że będzie wszystko dobrze.
Dziękuję za informacje.  :kwiatek:
z obawa czekam na zamowienie z oksera...

kantary dla maluchow potrzebne mi sa na JUZ
5 marca zlozylam zamowienie i zaplacilam, zaraz potem dostalam maila ze kasa zaksiegowana i... czekam dalej. przesylka kurierska wiec chyba najszybsza z mozliwych.
Nigdy u nich nie zamawialam, mam nadzieje ze jutro bedzie przesylka...


edit
no tak jak pisaliscie- niestety pomimo ze na stronie napisane jak byk ze towar dostepny, jednak go nie ma i oni zamowili dopiero...jakbym wiedziala to bym nie zamawiala 😵 i poszukala tam gdzie SA

nastepnym razem bede najpierw dzwonic i pytac 🤔wirek:
a co ze sklepem http://www.gnl.pl/,  u nich wszystko okey?
Bo chcę kupić dość drogą rzecz i wolę się upewnić.
trochę długo się u nich na niektóre rzeczy czeka, ale jak człowiek cierpliwy to nawet długopis firmowy dostanie ;P ja ogółem polecam. mają duży asortyment i zazwyczaj jakieś firmowe gadżety dorzucają jak czas zamówienia się wydłuża. zawsze przez telefon można się o swoim zamówieniu wszystkiego dowiedzieć - panie miłe i zorientowane w temacie.
caroline   siwek złotogrzywek :)
12 marca 2011 16:07
a co ze sklepem http://www.gnl.pl/,  u nich wszystko okey?
Bo chcę kupić dość drogą rzecz i wolę się upewnić.

LITOŚCI!! jest wątek o sklepach internetowych i proszę z tego wątku nie czynić dubla tamtego. temat jest jasno określony i proszę się tego trzymać!
to pisałam ja - moderator. i pisałam całkiem serio
caroline...przeciez to jest wlasnie watek o nieuczciwych sprzedawcach interenetowych ;/ wiec rozumiem zasaden pytanie czy wsztsko z jakims ok... ta mi si ewydaje :kwiatek:

to i ja napisze o skepie:P (jak bede mialo problem na allegro czy ebay itd- te dam znac 😉 )

u mnie sie taki maly problem z arcusem pojawil - pislam do nich przez formularz z tydzien temu, nic nie odpisywali, przedwczoraj wyslalam maila ze skrzynki normalnie. dzis dzwonilam i sie okazalo ze rzeczy które chcialam juz nie ma (a nie zostalo to zaktualizowane), a maile z rezerwacjami nie doszly 🙁 wzielam inne rzeczy - i tu mile (przynajmniej zobowiązanie) ze jakby rzeczy nie pasowaly to moze je zwrocic. macie jakies doswiadczenia w tym temacie?
caroline   siwek złotogrzywek :)
12 marca 2011 16:49
horse_art, skoro nie widzisz różnicy miedzy zacytowanym przeze mnie postem a postami opisującymi wyłącznie problemy z określonymi sklepami, to znaczy, że ten wątek jest całkowitym dublem wątku o sklepach internetowych. a co należy zrobić z dublem - wiadomo.
więc albo będziecie sie pilnować i będzie różnica pomiędy tymi wątkami albo jeden z nich zamykam jako dubel.
przegladnelam watek sklepowy....i moze faktycznei post dariamajka i mój lepiej by tam pasowal.  :kwiatek:
atu zostawic tylko niszowo do powaznych problemow , o ktorych najwyzej tylko wspominac tam a opisywac tu. albo tu w skrocie ze jest zle i dlaczego a tam dyskusje. będzie czytelniej
Ja kupowałam w sklepie gnl np.Buty stajenne i skrzynie na szczotki .Pieniądze wpłaciłam na konto i w ciągu 2 dni paczka była.
caroline   siwek złotogrzywek :)
12 marca 2011 20:56
horse_art, skoro zajrzałaś do wątku o sklepach internetowych (dzięki za współpracę :kwiatek🙂 to powyższy post etoshy powinien być odpowiedzią na moje wątpliwości... 😉


dobrze, zatem skoro zasady wątku są niejasne dla niektórych, to teraz powtórka ze wsparciem ze strony zagrożenia karami:
- w tym wątku piszemy wyłącznie o bezsprzecznych i jawnie negatywnych doświadczeniach ze sklepami i innymi sprzedawcami internetowymi
- pytania o sklepy, opinie, plusy i minusy - wyłącznie w wątku sklepy internetowe: http://re-volta.pl/forum/index.php/topic,81.0.html

czynienie z tego wątku dubla wątku o sklepach internetowych zaowocuje ostrzeżeniami, a jeśli będzie to nagminne - zamknięciem tego wątku.
Taki niezęczny ten temat, jeśli się chce skorzystać.
Napiszę tak:
Sklep ANIMAL FARM skontaktował się ze mną , zaproponował inny towar lub zwrot pieniędzy.
Uzyskałam bardzo grzeczne wyjaśnienia.
Dziękuję osobie z forum za pomoc.  :kwiatek: (nie wiem czy chce , aby ujawnić nick)
Zatem z jednej strony umieszczenie nazwy sklepu w tym wątku stawia go w złym świetle.
Z drugiej... no nie kupiłam nic, denerwowałam się trochę , straciłam czas i zostałam o niczym.
Może zmienić tytuł na "nie polecane" ??
z gnl nie ma problemu nieuczciwości, mają podane przy produkcie ile się czeka, a jak nie ma w magazynie to informują jak się dowiedzą. ogólnie sklep fajny bardzo szeroki asortyment i dobra obsługa klienta.  😀

Dobra sorry pewnie zaraz mnie zlinczujecie bo nie doczytalam ze nie mozna juz o sklepach tu pisać, tylko nie wiem jak usunąć post🙁 SORRY nie bijcie
[img]/forum/Themes/multi_theme/images/warnwarn.gif[/img] ciągnięcie offtopiku wbrew prośbom moderatora
Nie polecam Allegrowiczki
[size=12pt]katharsis-8 [/size] z Krakowa
kupiłam od niej czaprak Eskadrona 26 lutego, przelew przez płatności Allegro poszedł tego samego dnia. Po ok tygodniu dostałam lakoniczna odpowiedź na maila - i ifnormacją, ze czaprak został wysłany i koniec kontaktu. Dziś , po niespełna 3 tygodniach ani przesyłki ani pieniędzy :-(
zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy na policję... :-/
edit: dodam że telefon podany na Allegro nie odpowiada, mail też nie, założenie sporu nic nie dało
Edit 2: czaprak doszedł po ponad miesiącu
Siss   Za Króla! Za Ojczyznę! Za ile?
17 marca 2011 13:36
Dla ludzi, którzy robią zakupy na reitforum. Radzę uważać na użytkownika VeraR imię i nazwisko: Vera Rasseback, urodzona w 1988r. Jeśli będziecie mieli do czynienia z tym sprzedawcą radzę zastanowić się 10razy!
Oszukała mnie na sumę powyżej 1000zł. Do wpłacenia kasy wszystko ok, kontakt wyśmienity, prawie dwa tygodnie temu dała mi znać że pieniądze doszły na jej konto i paczka zostanie wysłana następnego dnia. I na tym kontakt się urwał. Pisałam wielokrotnie z prośbą o przesłanie numeru przesyłki, zero odpowiedzi. Pisałam również w jej profilu. Odpowiedziała jedna dziewczyna która również została oszukana przez nią na sumę 150 EUR. Ręce mi opadają. Sprawa została zgłoszona na policję. Macie może doświadczenie w takich sprawach? Oszustwo przy zakupach internetowych zagranicą? Pan policjant stwierdził, że sprawa zostanie przekazana niemieckiej policji. Podałam jej imię nazwisko, numer konta i kod banku. Szanse zlokalizowania tej dziewczyny moim zdaniem są duże ale szanse wyciągnięcia kasy lub zamówionych przedmiotów? Czy policja niemiecka działa sprawnie i angażuje się w sprawy oszustwa? Wiem że to nie CSI... Myślicie że są jakieś szanse odzyskania kasy lub czapraków?
mam pytanko znalazłam na allegro ogłoszenie:
http://allegro.pl/super-siodlo-skokowe-lic-stubben-gratis-i1564200432.html

czy ktoś kupował od tej osoby?
Frans ten sprzedający nie ma komentarzy więc raczej nikt nie kupował. W takim przypadku najlepiej odbiór osobisty.

Siss o w mordę  😲 Ja zawsze miałam nadzieję ze w niemczach to w większości bez problemu... Kupowałam 2 razy i i dzięki bogu obeszło się bez problemów, a nie powiem, stres był spory.. A nie da rady na reitforum zrobic afery? Poprosić użytkowników o pomoc? Może ktoś mieszka w jej okolicy?
Siss witam w klubie  😉 tyle ze zostalam w ten sposob oszukana w PL i pan policjant powiedział mi że szanse są małe  🤔 bardzo małe...
Dołączam niestety do grona oszukanych przez sklep Bandola, jak do tej pory (minęły 2 miesiące) nie dostałam zamówienia. Właścicielka po miesiącu napisała, że właśnie wyszła ze szpitala i że mam jej dać znać, czy przesyłka doszła. Telefon ma przeważnie wyłączony, raz udało mi się do niej dodzwonić i dowiedzieć, że "dzisiaj załatwi sprawę". Minęły kolejne tygodnie i chyba wybiorę się na policję ze zgłoszeniem.
zdecydowanie odradzam sklep siodlarnia.com ! złożyłam u nich zamówienie dnia 8 czerwca i tego samego dnia zrobiłam przelew, czekałam do 24.06 i napisałam meila czy wysłali mi juz paczke, nie dostałam odpowiedzi na to pytanie za to łaskawie zmienili status mojego zamówienia na "opłacone" pomimo tego ze juz 9.06 na pewno mieli kase na swoim koncie...narazie poczekam jeszcze kila dni i jak nie zmienia statusu na wysłane to bede pisac jeszcze do nich...

ktos juz wczesniej pisał o sklepie konik.com.pl, potwierdzam, ze nie zmieniaja statusu zamówienia...przelew zrobiłam w ostatni piatek a do tej pory na stronie jest napisane, że zamówienie nadal nie zostało opłacone.
również nie polecam horses...
zamówiłam niebieskie ślinianki pony. dostali kase, minęło 2 tygodnie, a przesyłki nie ma. na maila odpisali łaskawie po kilku dniach, że są na magazynie i napiszą, jak wyślą. znów czekanie... po 1,5 miesiąca od dokonania wpłaty stwierdzili, że anulują transakcje i oddadzą mi pieniądze (które i tak szybko nie wróciły).
Mysza   "Śmierć jest kolejnym koniem, którego dosiadamy"
29 czerwca 2011 21:43
ja nie polecam konik.com.pl
Razem z przyjaciółką zamawiałyśmy poduszeczkę z koniem.
Jednak poduszka miała przyjść na inny adres niż ten zamawiającego.
W mailu wytłuszczone zostało gdzie podusia ma przyjść.
Szła dwa tygodnie, doszła na adres zamawiającego, a nie podany w mailu.
Odesłali poduszeczkę spowrotem do sklepu, po czym po tygodniu podusia wróciła na ten sam adres co poprzednio.
Dobrze że zapłata miała być przy pobieraniu paczki bo pewnie policzyli by nam za wysyłki, albo nie zwrócili pieniędzy.
ja z konikiem nie miałam przepraw. Aczkolwiek raz było nie miło. Po jakimś tygodniu dwóch korzystania z podogonia urwała się sprzączka i chciałam reklamować. Dostałam odpowiedź, że skoro brałam na firmę to oni by musieli to podogonie odesłać do producenta i on by zdecydował czyja wina. Inaczej jakbym kupowała jako osoba fizyczna. Stwierdziłam ze taniej i szybciej będzie oddac to szewca.

Natomiast z animalią mam niemiłe wspomnienia. Kupowała dziesięć siatek na siano i jakieś tam pierdoły dla psów i kota plus kopystki dwie i grzebyki, które wg ich opisu miały być na stanie. Okazało się, że grzebyk i kopystka były po jednej sztuce, a jak je wzięłam  to zmienili czas oczekiwania na trzy tygodnie. Czekałam wiec na jedną kopystke i jeden grzebyk tyle czasu, ale ze czekałam również na coś co od początku miało taki czas oczekiwania nie zrobiło mi to różnicy.
Mysza   "Śmierć jest kolejnym koniem, którego dosiadamy"
29 czerwca 2011 22:42
Niestety na konika wiele się nadziało, bo już nie raz znajomi zamawiali i okazywało się jedno wielkie bagno. Zresztą, niektóre ceny też mają z kosmosu.
Za to polecam ostroga.pl, zamawiałam tam kaloszki (przyszły po 3 dniach) i trochę innych rzeczy (których już nie pamiętam)
konik.com.pl - porazka.
wlasnie jestem w czasie przeprawy (pisalam w watku o sklepach). przyslali po za dlugim czasie, ironizując jeszcze ze to moja wina, w paczce byl pomylony towar, czekanie na kontakt po 2 dni i odwlekanie sprawy, niby moge wymienic, ale nie maja tego co chcialam na stanie, choc na stronie wisi ze jest ),  chca mi opuscic 25 zl... w tym pewnie ze przesylke czyli 10 zl znizki na schit ktorego nie chcialam, kase mam zablokowana od 3 tygodni. dzis napisalam ze maja mi oddac kase w 2 dni razem z kwota na przesylke i wtedy oddesle im towar (a oni jeszcze zaczeli sie targowac ze mam wyslac najtancza paczką! no bezczelnosc sie targowac o 5 zł gdy sie taką wpade zalicza!). nie chce odsylac za pobraniem bo pewnie nie odbiorą i bede znow w plecy. w koncu takie numery ich wyczytalam tu na forum, o czym nie omieszkałam wspomniec :P
no nic, jak nie odeślą, kontaktuje sie z federacją konsumentow itd ;]
dopisze jak sie sprawa bedzie toczyc.
tak czy siak odradzam ten sklep! bardzo nieuczciwe postepowanie!
Ja nie miałam z konikiem problemu.Zamówiłam u nich derkę eskadron dralon check Royal/Navy,oraz wpłaciłam pieniądze na konto + kurier .Przesyłkę miałam następnego dnia.Już kilka rzeczy od nich zamawiałam i nie miałam problemu.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się