Zadziwiające, nietypowe ogłoszenia

Rolia posuwisty to min. płynny, wydłużony. Czyli raczej pożądany u konia. Nie wiem co w tym śmiesznego, chyba tylko to, że nie znasz znaczenia słowa, które wyśmiewasz 😉
[quote author=Cień na śniegu link=topic=190.msg2630331#msg2630331 date=1482962136]
A to nie jest przypadkiem Sławek/Sebastian jeżdżący west? Wziął od nas konia... Już się boję co to będzie...
[/quote]

Widziałam go na zawodach TREC i mi się osobiście nie podoba jak ten człowiek jeździ, ja bym mu konia do pracy nie dała
zależy w jakim celu ten koń tam pojechał
anyann Nie znam się na jeździe TREC, nie znam się na jeździe westernowej. Nie mniej: KAŻDE zdjęcie z ogłoszenia jest patologiczne, na KAŻDYM można się do czegoś przyczepić. Nie znam faceta, może jest świetnym fachowcem. Może ma w ogłoszeniu po prostu niefortunnie dobrane fotografie. Nie mniej reklama FATALNA, bez dwóch zdań. Za żadne skarby bym pod jej wpływem konia temu panu nie powierzyła. Nie ma znaczenia w jakim celu.

jazda TREC nie powinna się różnić absolutnie niczym w kwestii dosiadu, to po pierwsze, jakby w taki sposób skakał np na zawodach TREC to za styl by chyba dostał 0  😵
zależy w jakim celu ten koń tam pojechał


Już pisałam: wziął ogiera do zajeżdżenia, podobno lubi bardzo jeździć na ogierach właśnie. Ja go osobiście nie znam, ale instruktorka była nim zachwycona.
zajeżdzenie konia polega między innymi na nauczeniu prawidłowych reakcji na pomoce . patrząc na te zdjęcia.... no sorry  🙄 . to że ktoś lubi jeździć na ogierach , że się nie boi wsiadać na młode konie , że się jakoś trzyma na grzbiecie .... to naprawdę nie robi z niego  dobrego nauczyciela dla młodych koni
Ja bym się bała dać konia komuś kto takimi zdjęciami reklamuje swoje umiejętności.
Ale ja sie nie znam