Stajnie w Warszawie i okolicach

bjooork   sprawczyni fermentu na KZJ-cie
20 grudnia 2013 09:25
A kto ja teraz dzierżawi?


17 lutego dołączyli do FB ale myślę że decyzje zapadły wcześniej - więc to już dobry rok

rider 1aż się dziwię że nie wiedziałeś 😉
Juliaaa, Agnieszki konie są u mnie 🙂
ma ktoś numer do huculskiego raju? wszędzie podany jest tylko jeden - 500-195-772, ale niestety nikt go nie odbiera.
Tam trzeba podzwonić chwilę 😉 Ale numer aktualny
dzięki 🙂
poszukuję do dzierżawy stajni (lub kawałka stajni - 6-8 boksów) z halą i ogólnie infrastruktura do treningu koni oraz z miejscem do zamieszkania.

raczej nie po praskiej stronie - najchętniej okolice Łomianek, Leszna, Pruszkowa lub Janek (do 40 km od Warszawy).

Jeśli ktoś wie o takiej stajni to proszę o info na pw.
A+A, a Wiktorowo? Jakiś czas temu było w ogłoszeniach.
Cześć Warszawiacy!🙂 Od października zamierzam ruszyć na studia do was, na SGGW ale jestem kompletnie zielona w tych okolicach. Szukam pensjonatu dla mojego konia ale kompletnie nie wiem od czego zacząć 😵 Interesuje mnie coś z jak największymi padokami bo konio będzie pewno rzadziej chodził, jak najbliżej uczelni, cena niewygórowana, do max. 1000 zł. Niekoniecznie z halą, ale dobrym utrzymaniem koni(częste sprzątanie, dobry owies i siano)Czy możecie mi coś polecić? 🏇
Grzmiąca ma nowych dzierżawców od czerwca. 😉 Jest nawet nowa stona, ale jeszcze nie skończona www.stajniagrzmiaca.pl
Trochę się tam zadziało i dzieje dalej 🙂
A+A, a Wiktorowo? Jakiś czas temu było w ogłoszeniach.


Wiktorowo jest za duże i za daleko...

Poza tym jest do sprzedania - a nie do dzierżawy,,,
A+A, jedyne co mi przychodzi do głowy to stary Łoś - mikrohalka, "domek", ale to pewnie ruina po kilku latach bez dzierżawcy...
A+A, wcześniej Wiktorowo było do dzierżawy lub sprzedaży. Ale jak za duże to trudno. Innej stajni z halą nie kojarzę.