sklepy internetowe

Myślicie, że to przeczytają i się przejmą? 😉
Wiadomo, że jak jest promka -75% to rzuci się na to pół Europy.
Ja zamówiłam i dostałam, ale cały czas byłam pewna że się nie załapię przez to, że ta strona tak muliła wtedy, więc nie robiłam sobie wielkich nadzieji.

Perlica,

Ja to rozumiem😁 wkurza mnie, że zapewnili mnie o wysłaniu kompletnego zamówienia. Gdzie okazało się że dostałam wieszaki, które kosztowały mnie mniej niż wysyłka ich.. jeszcze bezczelnie w takim kartonie jakby miało całe zamówienie przyjść 😅
I faktycznie chodzi tu o jakąś przestrogę dla innych, niż żalenie się ze nie dostałam czaprakow. Bo ich “rekompensata” to sorry masz zwrot hajsu i tyle, nawet vouchera za to nie było jak w innych przypadkach 😜
Dairoxroxi, ja bym to próbowała reklamować, że wysłali w ten sposób bez informacji i zapłaciłaś 15 Euro za wysyłkę wieszaka. To jest absurd.
Ja zamówiłam KEP na gnl i też czekam. Ale mi powiedzieli, jak dzwonili, że 14-21 dni roboczych, czyli 3-4 tygodnie. Przy dobrych wiatrach na święta dojedzie 🤣
martrix, olaboga no to pod choinkę sobię go włożę 😭
Ode mnie też póki co minus dla Kentucky, anulowali zamówienie z BF, o Voucher musiałam się dopraszać, a jak już w końcu go dostałam i wykorzystałam, to o tym kolejnym zamówieniu słuch zaginął 🙈 piszę maile, brak odpowiedzi...
dairoxroxi, jak najbardziej rozumiem i też bym się wkurzyła bardzo!

Dlatego zamówiłam tylko mocno przecenione rzeczy na zasadzie że będą lub nie I nie brałam już nic przy okazji.

Plus dla equisop bo dziś zwrot juz mam na koncie, gdzie zwrot doszedł do nich w poniedziałek
A ja wbrew opiniom muszę dać plus HappyHorses 😉
Pierwsza paczka wysłana z lekkim opóźnieniem, w zamian dostałam cukierki dla konia. Druga idealnie o czasie 🙂
Kontakt smsowy miałam bezproblemowy
Zuzu., ale gnl nie miał na stanie i było napisane 14-21 dni.
Między innymi dlatego też nie brałam.
A i rozmiaru pewna nie jestem do końca. Liczę,że ktoś mi doradzi kto się zna na tym.
Odemnie też minus dla Kentucky . Dalej czekam na zwrot hajsow . Mamona zamrożona na w tyg i widzę że na cavaliade też się nie doczekam . Chyba znak z niebios żeby nie szastać hajsem �‍♀️
Czy ktoś z Was nie dostał ŻADNEJ informacji z Kentucky odnośnie zamówienia?
Mam je ciągle na statusie "Open". Zamówiła zarówno te czapraki z promki 75% jak i inne rzeczy. Nie wiem teraz, czy mam się spodziewać anulowania tych czapraków? Wysyłki jakimś cudem? Pisałam do nich maile, ale mnie zlewają.
Do mnie zamówienie z Kentucky dotarło mega szybko, ale złożyłam i zapłaciłam dosłownie minutę po północy w BF. Następnego dnia miałam już powiadomienie o wysyłce i trzy dni później odbierałam paczkę.
Nie wiem czy im się po prostu nie posypały jakoś te numery zamówień w momencie kiedy ludzie się faktycznie rzucili.
Ja zrobiłam zamówienie w piątek wieczorem, więc w sumie spodziewałam się maila z anulowaniem tych czapraków stone, bo z tego co czytałam, to osoby, które zamawiały przede mną takowe dostały. Jest to mega dziwne.
Albo nie dotarli jeszcze do mojego zamówienia (ale no minęły prawie 2 tygodnie...) albo nie wiem o co chodzi. Te czapraki mam w sumie nosie, za to chciałabym w końcu otrzymać resztę rzeczy, które na bank mają na stanie. I też cisza w temacie. Dobiłam się na instagramie, ale tam mają Customer Service na poziomie dna i wodorostów.
Naprawdę mocno się zawiodłam i jak bardzo lubiłam ich produkty, tak ta ich akcja BF mnie zraziła.
Potatoooo, no właśnie chyba najgorsze jest to, że kontakt z nimi to żenada 🙈 na maile nie odpisują i też nie wiem czego się spodziewać. Jeden z czapraków miał być prezentem na Mikołajki 🙉 a tu żadnych informacji nie mam, czy w ogóle coś z tego będzie 🤔
Mój KEP już do mnie leci… dostałam dziś z GNL powiadomienie o wysyłce. Czyli finalnie 2 tygodnie. Szybciej nawet niż to zamówienie na które dali mi tydzień realizacji 🤣🤣🤣
Bardzo duży plus dla sklepu Bergo. Bardzo dobry kontakt ze sklepem, duże zaangażowanie z ich strony, co widać w odpowiedziach na zadane pytania o konkretne produkty oraz ekspresowe wysyłki.
GIGA MINUS dla Kentucky. Dostałam swój zwrot kasy. 60 zł mniej niż zapłaciłam. Zajebisty deal, nie mam czapraka, jestem 60 zł w plecy.
Infantil, na ilu taka przebitka po płatności w Euro? Zawsze wtedy wychodzi mniej zwrotu niż się zapłaciło, bo płacisz dwa razy za przewalutowanie, ale maksymalnie dostawałam 10% mniejszy zwrot, zwykle jakoś 5%.
Lanka_Cathar   Farewell to the King...
09 grudnia 2023 08:42
Patrzę na ich opinie w necie i są super, więc może powinnyście wystawić laurkę. Jak robię zakupy ze sklepu, którego nie znam, to zawsze sprawdzam opinie, zwłaszcza ostatnie. A Was tu się już trochę zebrało z minusami. Firma na re-voltę nie zajrzy, ale jedna gwiazdka zamiast pięciu plus uzasadnienie już zaboli.
Jestem za, gdzie się da, trzeba napisać pare słów. Definitywnie ja już straciłam cierpliwość, minął tydzień od zamówienia i nie mam o nim kompletnie żadnej informacji...
Szukam sobie bryczesów, mam na oku już pewne konkretne modele, ale w sklepach albo nie ma mojego rozmiaru albo jest ale cena w tych sklepach jest dużo wyższa niż w innych. Czy jest sens pisać do Horze, Bergo czy jakiegoś innego sklepu z prośbą/pytaniem o dany rozmiar ? Czy w ogóle zleją ?
PannaDziewanna, Bergo zawsze wysyła formułkę, że „brak u producenta” chociaż inne sklepy bez problemu ściągają 😂 także Bergo odpuść, do innych pisz śmiało.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
10 grudnia 2023 12:22
PannaDziewanna, A ja mam z Bergo bardzo dobre doświadczenia ze ściąganiem właśnie niedostępnych na stronie kolorów/rozmiarów, zawsze fajny kontakt i udawało się bez problemu zdobyć to czego potrzebowałam.
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
10 grudnia 2023 12:25
PannaDziewanna, ja również z Bergo nie miałam problemu. Ściągali mi kask, którego na stałe nie było u nich w ofercie. I w zasadzie to był jedyny sklep, który się tego podjął.
Lanka_Cathar, ma racje. Jeśli był taki szał na black friday i sklep/producent nie podołał to musi ponieść konsekwencje. Przecież sklepy internetowe (i nie tylko) opierają się na systemach informatycznych, które w razie gdy dany produkt jest wyprzedany to blokują możliwość zakupu. Sama myślałam nad czaprakiem tej firmy ale patrzyłam po polskich sklepach - rano dany kolor był dostępny, wieczorem już była informacja o braku dostępności danego koloru. Dlaczego więc producent nie zabezpieczył się w ten sposób tylko zbierał zamówienia i po fakcie okazało się że jednak stan magazynowy jest za mały?
Czy nadal ktoś czeka na paczkę z Kentucky, zamówioną podczas Black weekend? Nie odpisują na maile 😭
Mi odpisali po tym jak napisałam do nich na IG, niby paczkę mają puścić najpóźniej w środę, więc wychodzi, że nadal rozsyłają. Zadali mi kilka pytań w tym mailu, odpisałam, ale znowu mnie olali xD coś czuje, że ze zwrotem kasy się będę bujać kolejne tygodnie.
kucyna, ja czekam, nie wiem czy to zbieg okoliczności, czy nie, ale na FB w weekend, machnęłam im negatywną opinię, maili wysłałam kilka i w końcu dzisiaj odpisali, że wysłane... Zobaczymy czy dojdzie w całości 🤔
Mi tam całkiem ładnie odpisywali, może kwestia natłoku wiadomości i problemów technicznych.
Constantia   Adhibe rationem difficultatibus
11 grudnia 2023 17:42
martrix, Ja na swoje kaski (KASK i KEP) czekałam dwa tyg. Zamówiłam na BF i 7 grudnia były do odbioru.
Lanka_Cathar   Farewell to the King...
11 grudnia 2023 18:02
Stajenne zamówienie z GNL doszło pod koniec tygodnia. Też robione na BF. Ewidentnie Kentucky leci w kulki. To nie jest lokalny sklepik, którego właściciel robi za speca od wszystkiego. Mają gości od marketingu, to i od kontaktu z klientem też pewnie mają niejednego.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się