pielęgnacja i stylizacja włosów, fryzury

Dzionka, używam na mokre włosy
Scottie   Cicha obserwatorka
19 kwietnia 2015 12:13
A ja polecam Loreal Mythic Oil, moim zdaniem nie ma nic lepszego do zabezpieczania końcówek. I włosy po tym błyszczą jak szalone.
Scottie, a gdzie to kupujesz?

Może polecicie też szampon, który po prostu myje, a nie tez oblepia włosy i "odżywia" je? Przerzuciłam się na białego jelenia, ale może jest coś jeszcze dobrego?
Dzionka, nie ma opcji, że dobrze dobrana odżywka do spłukiwania niszczy Ci włosy
Bay, pewnie masz rację, ale jakoś jak zrezygnowałam z odżywek, to włosy zaczęły się nagle dać rozczesywać po samym szamponie (bo było niemożliwe do tej pory, miałam po myciu jeden wielki suchy kołtun) i lepiej w ogóle wyglądać. No ale używałam zwykłych sklepowych odżywek do suchych włosów. Nie znam się na naturalnej pielęgnacji za bardzo.
Scottie   Cicha obserwatorka
19 kwietnia 2015 14:15
Dzionka, akurat na allegro, bo tam są najtaniej, ale chyba w Rossmannie czy Hebe też go można dorwać. Co do szamponów, to spróbuj rosyjskie- Babuszkę Agafię i Naturę Sibericę (ta pierwsza do kupienia w drogeriach Jaśmin- na Dworcu Centralnym jest, a druga w aptece np. w Aptece Głównej). Z Rossmanna tani dobry szampon to ten z mocznikiem: Isana Med Urea Shampoo.
Dzionka, szampony fajne są  Alterry w Rossmanie, do tego położyłabym odżywkę  Garniera z awokado i karite, myślę, że taki zestaw włosów nie poplącze 🙂
Scottie, Cricetidae, dzięki! Zrobię jutro wycieczkę do Rossmanna 🙂
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
20 kwietnia 2015 08:02
Kupiłam bananowego Kallosa, jeszcze nie wiem jak z działaniem, ale ten zapach  😜
Scottie, ten olejek Loreala podobno do dostania tylko w profesjonalnych sklepach fryzjerskich - tak mi w Rossmannie powiedzieli.

Cricetidae, kupiłam szampon Alterry, ciekawa go jestem bardzo 🙂 Do tego kupiłam w końcu znów olejek arganowy, ale ciężko było znaleźć taki bez silikonów!