ochwat

Guli, nie rozumiem dlaczego jesteś taka  agresywa.  Co to znaczy „zejdź ze mnie wreszcie?”.  Kiedy ja na Ciebie wchodziłam?  Skoro mnie tak atakujesz,  też pozwolę sobie na personalną  odpowiedź.  Byłaś  jednym z dwóch powodów, dla których wyniosłam się z innego forum i dlatego szerokim łukiem omijałam Twoje wypowiedzi. Przyznaję, że głupio zrobiłam odzywając się tutaj, ale nie wytrzymałam .  A wytrzymałam nawet wtedy, gdy użalałaś się nad sobą, że nie możesz znaleźć kogoś do robienia kopyt  kuca, a jednocześnie twierdziłaś, że na jeden kurs nie pojedziesz, bo aż dwóch dni poświęcić nie możesz, a do kogoś innego nie pojedziesz, bo za daleko.  Jak dla mnie to najlepiej świadczy, jak bardzo leży Ci na sercu dobro kuca i do jakich niesłychanych poświęceń jesteś dla niego gotowa.  Codzienne obserwacjie, którymi tak się chwalisz, są na pewno łatwiejsze, skoro konie ma się przy domu.

Nie jestem lekarzem , tylko dosyć oczytaną w tym temacie i po rozmowach z wieloma lekarzami.
Ale żaden z lekarzy nie był w stanie określić, co było powodem ochwatu u kuca.

Gdzie ja mówiłam, że znasz przyczynę ochwatu. Mówiłam,  że wiesz, co nie jest przyczyną.  Nie widzisz różnicy?  Gdzie sugeruję wyeliminowanie siana czy trawy?  Nie wiesz, że jest np.opcja „zmienić na inne”? Oczywiście, to wymaga pewnego  wysiłku  organizacyjnego, a nie każdemu chce się taki wysiłek włożyć. 

Mówisz, że tak świadomie karmisz kuca, a w innym wątku piszesz "A przez cały sezon konie jedzą owoce z ogrodu". Skoro się chwalisz, że jestes taka oczytana, to nigdzie nie  wpadło Ci w oko, że owoce zawierają cukier?  Może warto przyjąć, że dopóki badania wykazujące związek cukru z ochwatem nie zostaną podważone, są one prawdziwe.  A nawet jeśli za jakiś czas inne badania obalą tę teorię, to czy w międzyczasie warto ryzykować zdrowiem własnego zwierzaka? 

Dziwi mnie, że tak łatwo przekonujecie się do teorii, że  młoda trawa w prostej linii prowadzi do ochwatu
.....