Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

Czy ktoś może zna prawdziwy termin otwarcia A4 na odcinku Tarnów- Dębica?  😲


Taniu obiecują że już na pewno 30 października 😉

Jejuuu straciliśmy tam wczoraj godzinę we mgle wracając z Zakopanego, nawet na zakopiance było lepiej. Mam nadizeję że to był ostatni mój przejazd przez krainę wysepek i rond  😤 😤
Czy ktoś obyty w temacie mógłby mi polecić jaki laptop kupić? Tak do 1600-1700zł. Do pracy i oglądania filmów. Da się w ogóle coś przyzwoitego znaleźć w tej cenie?
Mia, pewnie, że się da🙂 twoje wymagania spełni w zasadzie wszystko co jest na rynku. Jeszcze zależy jaką pracę wykonujesz.
szam, no tak ... nie doprecyzowałam. Zwykłe korzystanie z offica, przeglądanie Internetu oczywiście 😀 , tak jak już pisałam oglądanie filmów, pamięci miło by było jakby miał dużo, bo nigdy nie mogę się zabrać za zrzucenie zdjęć na dysk zewnętrzny.
Mia, ja kupowałam komputer 2 miesiące temu. Nie znam się kompletnie więc zrobiłam research wśród kolegów. Do moich potrzeb (Office, internet, przeróbka zdjęć - czyli standard) polecano mi lenovo/asus. Zdecydowałam się na asusa R513C i jestem z niego zadowolona. Polecam robić zakupy w xkomie - można kupić zdecydowanie taniej niż w dużych, znanych sklepach i jest większy wybór. Możesz też się tam przejść i zapytać co Ci mogą zaproponować ale istnieje szansa, że będą próbować Ci wepchnąć coś droższego 🙂

O, właśnie się zastanawiam na asusem. Znalazłam gdzieś jako polecany. Dokładnie to model X550CC i3-3217. Nie wiem tylko jak z jego parametrami, też się na tym kompletnie nie znam  😵.
edit: Aha, ale w tej cenie jest bez systemu  🤔
Ja za swój dałam 1300 też bez systemu. Ale miałam kolegę, który mi wgrał bezpłatnie więc może też się popytaj wśród znajomych?
Ja z miesiąc temu kupowałam laptop lenovo. Pomagał wybierać informatyk od mojej mamy z pracy. Zapłaciłam około 1500zl w podobno ma super parametry. Jak wrócę to sprawdzę dokładnie jaki to jest model.