siodła bezterlicowe

Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
18 listopada 2010 21:52
szczerze, to zaczęłam się gubić, które bezterlicowki wymagają specjalnych padów, a które nie  😡 niemniej generalnie planuje na początek wpakować pod siodło podkladkę czy specjalny pad, który wyjmę jak rozwiną się mięśnie.


ufff, fajnie wiedzieć, że są na rynku siodła, które z założenia są produkowane na wykłębione konie.
Ja tu tylko na chwilkę. Nie znam się na siodłach bezterlicowych, i nie o tym chcę napisać...
Bardzo negatywnie zaskoczyła mnie "pewność siebie" zoyabea, która nawet nie siedziała w siodle freemax (czy w ogóle widziała na żywo?) 🙁 Ciekawe ile osób w ten sposób wypowiada się o rzeczach, o których w ogóle nie ma pojęcia (bo skąd?). Wniosek - bardzo przesiewać internetowe "mądrości".
zabeczka17   Lead with Ur Heart and Ur Horse will follow
18 listopada 2010 22:12
Ja strasznie przezywałam pad pod bezterlicówkę 🙂
A w rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej.
Siedziałam  na koniu - pół ślązak z normalną budową ( żadnych wykłębień  i tym podobnych historii).
Wystarczył zwykły  koc polowy ( szary, złożony grubo w kostkę), pad od jar-pola ( z dodatkowymi poduszkami , coś  jak typ na kulbakę) i  pot układał się idealnie po bokach.
Mam typ westernowy. Ciężar ciała rozkłada się w miarę równolegle na siodle.
Pod koniec jazdy łatwiej mi było  robić przejścia, koń chętniej się zbierał. Nie mogłam wyjść z podziwu.

Mnie po prostu nie stać było na specjalistyczny czaprak za 300 zł.
Dziewczyna od której mam siodło sprzedała mi też czaprak szyty na zamówienie.  Nie żałuję zakupu 🙂

zabeczka ciesze sie, ze znalazlas dobre rozwiazanie, bo pamietam jak bardzo przezywalas te pady wszystkie. super!
zabeczka17   Lead with Ur Heart and Ur Horse will follow
18 listopada 2010 22:41