sklepy internetowe

WIELKI + dla mksklep zamowilam odpiaszczenie i błyskawicznie dzis kurier przywiozł 😀
Ja gorąco polecam użytkownika ppawel1-p1 na Allegro 🙂
Sprzedaje m.in sztylpy szyte na zamówienie.

Kupiłam od niego sztylpy oficerkowe - przyszły w szybkim tempie, mimo że szyte za wymiar. I przede wszystkim ich jakość jest ŚWIETNA! Kosztowały jedynie 92zł a są lepszej jakości niż sztylpy Hippica za 209zł (mam też takie)!
Gorąco polecam: http://allegro.pl/jezdziectwo-czapsy-sztylpy-skora-szyte-na-wymiar-i2800918266.html
wielki plus dla gnl, zamówiłam oficerki i miałam je po 5 dniach w domku, mimo, ze na strone mieli 14-21 dni  🤣
Ogromny - dla Equiversum na preparaty czekałam 2 miesiące (miały być w ciagu max 10 dni), pieniadze odzyskalam po kolejnym miesiącu. Dopiero w momencie kiedy zagroziłam zgloszeniem sprawy na policje pieniadze wplyneły na moje konto. NIe polecam nikomu, pełna ignorancja i brak profesjonalizmu.
Duży + dla equi-pointu. Pani do mnie zadzwoniła, że nie ma jednej szczotki, będzie w poniedziałek, że mogę mi dzisiaj dowieść część zamówienia, a w poniedziałek dowiozą szczotkę. (Na terenie Olsztyna przesyłka bezpłatna)Dostałam 0,5kg musli i trochę smakołyków w woreczku oczywiście jako gratisy 😀
+ dla ATOSa, wysłali wszystko w terminie!
+ dla ATOSa, wysłali wszystko w terminie!


oo a to już dużo 😉 Ja się bardzo zraziłam do tego sklepu, właśnie z powodu masakrycznie długiego czasu realizacji.
ogromny - dla sklepu okser.pl chciałam szybko kupić derkę, ponieważ jak najszybciej che ogolić konia.Termin realizacji był podany jako tydzień,w chwili obecnej czekam już miesiąc. Jutro zadzwonię i poproszę o zwrot pieniędzy.
Szarlotka. ja wysłałam 3 maile z prośbą o zwrot kasy, byłam w Okserze w Sopocie i dalej kasy brak.. Śmieszne to już jest... Dobrze że to tylko 60zł...
PumCass   zachowaj zimną krew!
25 listopada 2012 22:42
xxagaxx ja do nich wysyłałam codziennie po kilka maili i wiadomości na gg, groziłam nawet że zgłoszę sprawę dalej. Po jakimś miesiacu łaskawie mi odpisali i zwrócili pieniądze....szkoda, że tak zeszli "na psy" bo lubiłam tam od czasu do czasu coś zamówić i nigdy nie miałam żadnych problemów, wręcz przeciwnie, a teraz to szkoda nerwów
xxagaxx ja napisałam już 4 maile i nie odpowiadają  😵 telefonu również nie odbierają. Ten sklep zszedł na "psy" kurde no z 2 lata temu  zamawiałam polopad i doszedł po 2 dniach. ehh szkoda gadać, mam nadzieje,że mi pieniądze chociaż oddadzą,bo ja bujam się bez puślisk już prawie miesiąc  😁
Wielki + dla animalii.
Zamówienie złożyłam w piątek, wieczorem. Wtedy też zrobiłam przelew. Jeden towar był dostępny w okresie 12/14 dni. Myślę sobie: "poczekam, nie spieszy mi się."
W sobotę email, że kurier towar dostał i w poniedziałek będzie.
Jak mi się fajnie na duszy zrobiło.  💘
lizzy   Bo ja na hubertusie gonię stajnie a nie lisa :)
27 listopada 2012 14:02
duży plus dla konika 😀 w piątek późnym wieczorem złożyłam zamówienie, pieniądze przelałam w pn wieczorem, paczka u mnie we wtorek rano  😀
Właśnie dostałam email do equishopu  🤔

"Szanowna Pani,

Towar wyprzedażowy -40 % NIE PODLEGA ZWROTOM!

W aukcji był wymieniony rozmiar i opis produktu .

Decydując się na zakup na naszej aukcji ( wyprzedażowej) decyduje się Pani na zakup towaru, który nie podlega zwrotom."
Dramka, a kupowałaś przez "kup teraz"? Wszystko zakupione poprzez "kup teraz" i od przedsiębiorcy którym zdecydowanie jest equishop podlega zwrotom zgodnie z naszym polskim cudownym prawem  😀
.
Anderia   Całe życie gniade
29 listopada 2012 10:51
Szarlotka dlatego ja zamawiam z Oksera za pobraniem. Najwyżej rzeczy przyjdą po kwartale albo i nie ale kasy nie stracę.
agull   Dążąc do celu
29 listopada 2012 11:39
plus ogromny dla gnl - przemiła obsługa, kontakt super, rewelacyjne podejście do klienta - bardzo polecam  :kwiatek:
plus dla ihaha - troszkę kuleje kontakt, ale ogólnie wszystko w porządku, bardzo szybka przesyłka - również polecam  :kwiatek:
Kurczak   Huculskie (nie)szczęście
29 listopada 2012 11:49
Anderia, chyba, że odbierzesz zamówioną rzecz, a po otwarciu paczki okaże się, że jest ona np. w zupełnie innym rozmiarze. Wtedy dopiero zaczynają się cyrki.
Gigantyczny plus dla sklepu dobry-kon.pl - perfekcyjni pod każdym względem  👍
oraz
kolejny plus dla cavalloshop.pl - jak zwykle solidnie i na czas  :kwiatek:
wiem że żyjemy  w ciężkich czasach i w ciężkim kraju ale to co mnie spotkało to normalnie Hit   😤 minus dla http://www.makanapolska.pl/ robisz zamówienie, wysyłasz pieniądze czekasz, czekasz, czekasz a potem pytasz kiedy wyjdzie, i dostajesz same suche i wredne słowa od Pana i masz kasę spowrotem na koncie. Wniosek: nie wolno się o nic pytać, ponieważ nie zadowolony Pan tylko się zdenerwuje.


ja też spotkałam się z humorem tego Pana - zamówienie złożone i uwaga od czw popołudnia do 7 rano w pn jeszcze nie wpłynęła wpłata ode mnie dla Makany.
Pan wypisywał maile na służbowa skrzynkę przez weekend (jak u Moniki, sucho i ostro) i wydzwaniał do mnie od 7.30 w pn rano a pracujemy od 10, wtedy nawet od 12, co było zaznaczane w korespondencji. Pan był bardzo niezadowolony że nie odpisałam!, że nie odbieram o 7.30 (mail służbowy i skrzynka służbowa mają prawo być w weekend nieczynne 😉). Początek mojej ciąży, byłam trochę drażliwa, zeźliło mnie, że w ogóle dzwonił tak rano i dobijał się tak namolnie i w ogóle w czym problem (wpłynie kasa w pn popołudniu to wyśle paczkę we wt i już), na moje oburzenie Pan stwierdził, że niestety współpracy nie będzie (absolutnie nie wolno denerwować Pana z Makany! absolutnie nie można zwrócić uwagi Panu z Makany) ...a szkoda, bo produkty fajne.
już niebawem dzień darmowej dostawy  😍 😍 😍
.
monikas123
Ty piszesz o współpracy z firmą Makana czy o sklepie internetowym Pana Jury.
Bo to chyba są dwie różne sprawy.

W pierwszym Twoim poście zrozumiałam, że jesteś indywidualnym klientem, który coś tam zamówił z Makany i właściciel firmy Cię olał.
Z następnego postu wynika, że skarżysz się jednak nie na pracę sklepu, ale na współpracę z Panem Jurą.
Chyba nie jest to dobre miejsce na takie żale. Takich rzeczy zwyczajnie się nie robi.
To są rozgrywki między dwoma firmami zajmującymi się handlem art. jeździeckimi a nie rzetelna opinia klienta o sklepie.
monikas123
Ty piszesz o współpracy z firmą Makana czy o sklepie internetowym Pana Jury ?
Bo to chyba są dwie różne sprawy.

W pierwszym Twoim poście zrozumiałam, że jesteś indywidualnym klientem, który coś tam zamówił z Makany i właściciel firmy Cię olał.
Z następnego postu wynika, że skarżysz się jednak nie na pracę sklepu, ale na współpracę z Panem Jurą.
Chyba nie jest to dobre miejsce na takie żale. Takich rzeczy zwyczajnie się nie robi.
To są rozgrywki między dwoma firmami zajmującymi się handlem art. jeździeckimi a nie rzetelna opinia klienta o sklepie.

Decathlon w koncu stworzyl sklep internetowy, jakby ktos byl zaineresowany..  🥂


🙂
.
Właśnie dostałam email do equishopu  🤔

Fajnie, że chociaż ci odpisali... ja swego czasu pisałam do nich maile z pytaniami o towar i na żaden nigdy nie dostałam odpowiedzi, choć bardzo mi zależało...
Skoro już jestem w tym temacie, to ogromny plus dla sklepu dobry-koń! żadnych problemów z zamówieniem, świetny kontakt - profesjonalizm w kazdym calu 🙂
Szanowni Forumowicze,

Jak rozumiem na podstawie treści postów, osoba posługująca się nickiem monikas123 jest właścicielką sklepu internetowego Atos.

W nawiązaniu do powyższych postów zamieszczonych na forum informuję, iż na skutek licznych skarg klientów, dbając o dobre imię marki Makana, zdecydowaliśmy się zakończyć współpracę z tym sklepem.

Jednocześnie przestrzegam osobę publikująca pod nickiem monikas123, iż nie działa jako osoba prywatna ale przedsiębiorca, a w wypadku dalszego propagowanie na forum informacji nieprawdziwych godzących w dobre imię zarówno firmy Makana jak i moje, będziemy zmuszeni do przedsięwzięcia kroków przewidzianych prawem wobec czynów zakazanych. Chciałbym także uświadomić osobie publikującej pod nickiem monikas123, iż posiadając daty pewne zamówień, płatności i wysyłek kurierskich jednoznacznie udowodnimy, iż bezpodstawnie szkaluje ona firmę Makana oraz oszukuje swoich klientów informując o opóźnieniach z naszej strony.

Jednocześnie proszę o właściciela i administratorów forum o dołożenie należytej staranności i wyciąganie konsekwencji od forumowiczów naruszających Regulamin forum, przepisy prawa i dobra osobiste osób trzecich.

Bartosz Jura
ja polecam Patatatj z Pabianic regularnie tam kupuje super kontakt 😀 na miejscu nawet kawke mozna dostac :P
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się