Cytaty

Czasami w życiu stajemy na rozdrożu i jesteśmy zmuszeni wybrać drogę, która podążamy. I nie wiadomo, czy nasza podróż zaprowadzi nas do przyjemności czy bólu. Gdy już podejmujemy decyzje nie ma odwrotu.

Gdy mężczyzna spróbował już kawioru, zaskakuje mnie, że zadowala się sumem.

Chuck: Your world would be easier if I didn't come back.
Blair: That's true. But it wouldn't be my world without you in it.
- [...]. Nie znam się na miłości.
- I nic dziwnego. To nie mechanika. Miłość trzeba czuć, cieszyć się nią, dzielić ją z bliską osobą. A nie się na niej znać.

Roberts Nora

Każdy, kto nie poddaje się w obliczu niemożliwości, to ktoś, kogo należy podziwiać. I bać się.
Fawer Adam

[...] czasem trzeba wziąć sprawy we własne ręce, bo nikt nie wie, co jest dobre, a co złe, jeśli nie jest na twoim miejscu. Że być może w ogóle nie ma dobra ani zła, tylko zasady, które ludzie wybierają, bo boją się podejmować decyzje.

Kellerman Jonathan
"Złoszcząc się przez minutę pozbawiasz siebie sześćdziesięciu sekund szczęścia..."
madmaddie   Życie to jednak strata jest
28 maja 2011 19:30
Mężczyźni to ciekawy gatunek. Cały świat uwierzył, że są wyjątkowi, tylko dlatego, że są facetami. Nawet kobiety w to uwierzyły – i to jest najśmieszniejsze.

Szukam ludzi, którzy nadają na podobnej fali co ja, i nie wiem dlaczego, ale łatwiej jest ich znaleźć wśród moich słuchaczy albo w internecie. Może dlatego, że ludzie, którzy spotykają się na korytarzu twarzą w twarz, czują przymus krótkiej, powierzchownej rozmowy. A ludzie porozumiewający się z oddali czują potrzebę porozmawiania o czymś ważnym. Osobą niezależną tak, jestem. Bez względu na to, czy słowo to jest w czyichś ustach komplementem, czy epitetem.

Nie da się być szczęśliwym człowiekiem, jeżeli człowiek sam siebie nie lubi i nie szanuje. Każdy człowiek na Ziemi niezależnie od tego co przeszedł, jak wielkie ma wady czy słabości jest godny tego, żeby go kochać i szanować.


Beata Pawlikowska