Dla fanów Kaprioli

Moon   #kulistyzajebisty
22 października 2015 19:35
O Boże, przeczytałam, włos mi stanął dęba, osiwiał i wypadł - Kaprioleczka, wielki wielki szacun dla Ciebie za tak trzeźwe podejście do sprawy. Ja pewnie bym się posypała totalnie i zeszłabym z tego świata szybciej niż koń o.O
Trzymam mocno kciuki, obie jesteście bardzo dzielne, z voltowymi kciukami to sie musi udać!
Rzuć nr konta, to jakiś grosz ode mnie też się znajdzie.
Ja też po cichu śledzę wasze losy i trzymam mocno kciuki. Jestem pod wrażeniem co robisz dla tego konia - myślę, że nie jedna z nas by się kompletnie posypała. Również czekam na jakieś namiary - wprawdzie jestem studentką ale jakąś symboliczną kwotą chętnie was wesprę 🙂
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
22 października 2015 19:49
Tajna kobylka ma tam poduszeczke? Czy to właścicielki?
Róbcie zdjęcia dokumentujące rehabilitacje kopyt, plis. To bedzie cenna wiedza dla innych koni z podobna sytuacja.
Idź odpoczywaj, ja bym chyba przeszla totalne załamanie nerwowe po takimi stresie i takiej podróży. Najważniejsze, ze kon stoi i ma apetyt. Także sie wyspij na spokojnie,jest pod dobra opieka 🙂


Robimy, tzn oni robia bo ja chwilowo nie moge sie na to patrzeć.

Tajna kobylka ma tam poduszeczke? Czy to właścicielki?

W boksie są 3 poduszki i materac memory foam zeby minimalizować ryzyko odleżyn. Niestety nie moje 😉 tylko oczywiscie Kaprioli. Jak któregoś nie używa to czasami sobie użyczam, ale ona ma do nich pierwszeństwo 😉
Lepiej jak w ludzkim szpitalu 😉
Rudzik   wolę brzydkiego konia, niż piękną sukienkę
22 października 2015 20:01
Kapriola, to naprawdę chylę czoła nad tym ile robisz dla tego konia. Jak wszystko jest przemyślane w każdym szczególe. Dajcie ten numer konta w końcu
maleństwo   I'll love you till the end of time...
22 października 2015 20:24
Ja też chętnie się dorzucę!
ja pamiętam artykuł w Koniu Polskim, taki list do redakcji - strasznie dawno temu 🙂