Rozmowy pogonionych przez moderację i na każdy dowolny temat - OT nie istnieje

DzikiOgier, nie mylę się co do tego,  co pisałam.  Z psem jeżdżę od 13 lat byłam nawet w ośrodku rehabilitacyjnym, Tylko raz brano za psa opłatę i było to 10 lat temu. Co do wczasów agroturystycznych, to letnikom zapewnione są pokoje stówka i łazienka. Ludzie którzy zakładają agroturystykę, zapewniają to co napisałam i raczej nikt nie każe uprawiać ogródka. Indianko, ludziom nie przeszkadza zapach stajni, bo gdyby przeszkadzał, to pojechali by, tam gdzie nie ma koni. logiczne. Każdy ma wybór, klimaty wiejskie, czy ośrodki wypoczynkowe, bądź hotele. Ja osobiście to agroturystykę  mam w stajni 🙂 po zajęciu się swoim koniem, idę do łazienki umyć się i zrobić to co muszę, taka kolej rzeczy.
Nawet na zadupiach kto chce prowadzić agroturystykę robi łazienkę bo można ją zrobić nawet mając studnię i szambo. Chyba że ci znajomi mieszkają w lesie w Indiach.  A tam nawet studni nie ma tylko nieprzebadana woda ze stawu. Chyba jest różnica, nie? Szkalowanie to by było jakby ktoś napisał że kobieta puszcza się za działkę. A to co jest tutaj to rozmowa o tym co sama podała do wiadomości publicznej. I teraz ciekawostka. Jak ona pisze o lesbach z krokodylim pyskiem, oszustach, napastujących ją zboczeńcach, okazujących się normalnymi porządnymi ludźmi, jak posądza ludzi o oszustwa i matactwa i robi im koło pióra, namawia do zabicia jej tzw wrogów i straszy siekierami i Kamykami to wszystko gra. Jak ktoś ogarnie że wszystkie zwierzęta które tam trafiają, rodzą się, albo giną w okolicznościach podejrzanych, albo w wielodniowych opisanych na jej własnym bloku cierpieniach, to są oszczerstwa, pomawianie, szkalowanie i w ogóle krzywda. To są podwójne standardy moralne tych obrońców indiany którym szkoda jej jednej, ale ofiar jej pomówień, oszustw, i zdychających zwierząt nie szkoda ani trochę.