sklepy internetowe

zembria, daj sobie spokój. Zero jakichkolwiek danych o firmie (adres, telefon). Do mediów społecznościowych błędne linki. Ja bym olała.
Wygląda bardziej niż podejrzanie, zero informacji o nip, siedzibie, kontakt tylko jakąś bramką, i klawisz wyślij jest nieprzetłumaczomy. Nie tykałabym.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
18 grudnia 2023 14:20
Dziki dziewczyny, tak też pomyślałam od razu. Koleżanka mi linka wysłała i obiecałam, że zapytam.
Wg mnie to ściema.
1. jedyny kontakt, który znalazłam na tej stronie to Royal Fashion Vipol Sp. Z O.O., Aleje Jerozolimskie, 02-486, Warszawa, Admin@Royalfashion.Pl
2. ww firma prowadzi sklep z butami, ale pod innym adresem www, w KRS też jest inny adres (siedziby).
3. Brak regulaminu na stronie.
4. logo chamsko ściągnięte z legitnego Ariata 🙂
Katasia, czyli mogę nie zdążyc, teraz będa święta (wyjeżdżam) i bedzie po ptakach.
alcatraz, jak jest ryzyko, ze nie zdążysz, to wyślij po prostu zwrot z wydrukowanym formularzem zwrotu (w necie pełno uniwersalnych wzorów, albo może być ręcznie, byleby było info kto, co, numer zamówienia i na jakie konto kasa), tylko koniecznie nadaj przesyłką rejestrowaną. Oni się na zwrot godzić nie muszą, to obowiązek każdego sklepu internetowego (i nie tylko 😉 )
Przybyłam aby lekko pochwalić Kentucky. Po moich przebojach (wymienianych tutaj) ostatecznie wszystko dotarło i do ostatniego czapraka, którego brakło w poprzedniej paczce, dodali nauszniki do kompletu gratis. Oczywiście nadal mają ode mnie minusa, za ciulowy kontakt, burd.. w firmie i totalny brak informacji o zamówieniu. W dotarcie tego czapraka, też już wątpiłam, bo znów nie odpisywali od piątku na maile, dostałam numer śledzenia na adres jakiegoś człowieka z Belgii i gdzieś tam miałam nadzieję, że może ktoś dostał mój numer śledzenia. I tak też było, bo paczka przyszła a smsa i maila brak.
Czy ktoś zamawiał kiedyś ze sklepu desant? Link: https://www.sjdesant.pl/
Ogromny plus dla Bergo. Zamówienie złożone o 10, a o 15 tego samego dnia już dostałam email od inpost, że nadane. Tuż przed świętami!
patkahm, nie zamawiałam, ale mogę powiedzieć, że jest to istniejący fizycznie stacjonarny sklep, działa, ludzie kupują - jeśli coś ci to daje.
jestemzlasu, dzięki za odpowiedź! 😊
trzeszczki   kto nie miał rudego, ten nie miał najlepszego
29 grudnia 2023 09:51
w grudniu zrobiłam zamówienie w sklepie https://www.tradeinn.com/horse-riding/pl

i przyszło wszystko i zgodnie z opisem i w idealnym stanie tylko musiałam chwilę dłużej poczekać (3 tyg) ale warto 🙂 zamawiałam kask, czaprak ANKY, naczółki do Premier i puśliska. Paczka zapakowana bardzo dobrze. produkty zabezpieczone (kask dodatkowo starannie zawinięty). płaciłam BLIK a w PL dostarczał mi kurier InPost. Na stronie można śledzić całą drogę paczki i nawet dostaje się jej zdjęcie 🙂

ceny zacne i rzeczy, których w PL nie ma. Maja np. produkty Lamicell. Teraz tej firmy już w PL nie ma ale 15 lat temu była bardzo znana i mieli świetne produkty np. derki czy czapraki.
Bardzo nie polecam Horze. Zamówiona przeze mnie paczka nie dotarła ze względu na błędne zaadresowanie przez firmę. Kurier miał też swoją koncepcję adresu. Widząc powyższe błędy usiłowałam nawiązać kontakt z ww. bezskutecznie. Ostatecznie otrzymałam informację od Horze, że paczka wraca do nadawcy oraz że otrzymam zwrot pieniędzy, gdy zostanie zaksięgowana. Innej propozycji na rozwiązanie sytuacji nie było. Ostatecznie mija kolejny tydzień, a zwrotu kosztów jak nie było, tak nie ma. Miał podobne kłopoty?
kojot, a ja miałam odwróconą sytuację z Horze - zrobiłam do nich zwrot zamówienia i paczka ewidentnie zaginęła - od ponad miesiąca wisi niby na Terminalu przeładunkowym PL. Pisałam z nimi trochę, choć przez święta trudniej odpisywali, ale finalnie zrobili mi przelew mimo że paczka do nich nie dotarła. Jestem mega szczęśliwa, bo się bałam, że utopię większą kwotę...

Więc tutaj raczej nie bałabym się, że Ci pieniędzy nie zwrócą tylko pewnie musi to jakoś osobnym procesem iść... No i to trwa. Jak masz u nich konto, to tam rejestrują się w sekcji "pomoc" wszystkie wiadomością które do nich wysłasz (z maila podpiętego pod konto), więc im to nie ucieknie
Wszystko rozumiem,ale trochę kiepski czas na oczekiwanie na zwrot kasy do nieświadomo kiedy. Zostałam bez paczki i bez kasy. Czesc rzeczy miała być w ramach świątecznego prezentu, wiec byłam zmuszona kupić gdzie indziej. Zażenowana jestem ich poziomem dbałości o klienta.
Ogolnie Horze ma slaba obsluge klienta, zwlaszcza polska.
Ja juz 3x poprawialam u nich adres w systemie a za kazdym razem jest i tak wysylana bez numeru mieszkania i kurierzy dzwonia.

W bryczesach Tara po 2 miesiacach uzytkowania zaczely sie robic dziury na udach, zareklamowalam, wyslalam zdjecia, widac w systemie kiedy je kupilam - odrzucili bo podobno moja wina - nawet mi zasugerowali ze jestem za gruba 😀

Ciekawe ze w pozostalych bryczesach uzywanych dluzej takie dziury sie nie zrobily, tylko w tarach (kupilam na raz czarne i granatowe, granatowe sie trzymaja jakos, troche je szylam, czarne dziura na dziurze)
Remson, Ja z Horze reklamowałam kiedyś sweterek - po jednym praniu totalnie się zmechacil no i wyglądał kiepsko. Uznali reklamację i zrobili zwrot ale pierw... Musiałam albo sama go zniszczyć/pociąć i wysłać im foto jako dowód albo im go odesłać 🤡
Motyw niszczenia wadliwego towaru to praktyka, z którą często się spotykam. Ma na celu z tego co się dowiedziałam uniemożliwienie dalszego handlu wadliwym towarem i ewentualnych kolejnych roszczeń do producenta.
Remson, j mieszkam na ul 11 Listopada i to jest za każdym razem zbyt trudne do ogarnięcia dla nich… każdą paczkę mam wysyłaną na Listopada nr 11 🙄
Przeżyłam niemałe zaskoczenie jaka metamorfozę przeszedł mój adres. Do dziś nie mogę wyjść z podziwu. Cóż, więcej nic od nich nie zamówię. Skutecznie mnie zniechęcili.
NIE POLECAM firmy FELAHORSE dystrybutor pasz dla koni ze Szczecina. Zamówiłam 18 grudnia (!!) worek otrąb ryżowych. Jest 5 stycznia, nadal nie mam przesyłki, mimo wielokrotnych monitów. W końcu dodzwoniłam się, pani wyjaśniła, ze były święta i nie mogli wysłać. Czyli przez ostatnie 18 dni wciąż u nich trwają święta. Pomijam fakt, ze worek kosztował 115 zł, a w tym czasie na Allegro kupiłam ten sam worek za 54 zł i już konie jedzą.
Zuzu., kolejnym razem wpisz "Jedenastego Listopada" 😅😅
Po półtora miesięcznej batalii o zwrot kosztów z horze za paczkę, która z powodu błędnego zaadresowania do mnie nie dotarła, nadal nie otrzymałam pełnej kwoty. Otrzymałam zwrot w dwóch przelewach. Wczoraj za zwrot wysyłki. Natomiast nie zwrócili mi pełnej kwoty za towar. Mam wrażenie, ze kontaktuje się automatem i napotykam ścianę. W życiu już nic u nich nie zamówię.
Zrobiłam w końcu zamówienie na HappyHorses i może napiszę jak to się odbyło: zamówiłam paszę, halter i pastę siarczanową. Pasza miała ok 2 tygodnie oczekiwania, halter też, pasta miała być dostępna od ręki. Wybrałam, że poczekam na skompletowanie całego zamówienia.
Pasza doszła bardzo szybko- bezpośrednio od producenta, dosłownie w 2-3dni.
Na halter i paste czekałam miesiąc, w końcu stwierdziłam, że w sumie to mi to nie jest aż tak potrzebne i wiecej jak miesiąc nie chce czekać- napisałam maila, żeby anulowali mi te 2 przedmioty i zrobili zwrot. Brak odzewu, dopiero po hm.. 2 tygodniach od maila dostałam zwrot, 32zł- szczerze mówiąc kwota mnie zdziwiła, bo za halter płaciłam 18zł, za pastę chyba 12zł- no to się nie dodaje do 32zł. Jeszcze bardziej zdziwiło mnie to, że nadano do mnie paczkę, doszła, a tam pasta siarczanowa. Nie narzekam po prawdzie, tylko nie rozumiem 😅 W sumie nie wykluczam kolejnych zakupów u nich bo promki potrafią mieć fajne.
Hej! Czy znacie jakieś sklepy internetowe, które mają darmową wysyłkę pasz? Wiem o Animalii i o BioFeed, jest coś jeszcze?
obiegly powyzej 900 zł chyba ma za darmo
BUCK   buttermilk buckskin
24 stycznia 2024 13:25
Absolutnie gigantyczny plus dla GNL za ściągnięcie towaru spoza oferty, naliczenie na niego rabatu i jeszcze zmianę rozmiaru w trakcie oczekiwania na zamówienie. Dodatkowo pomadka gratis, stali się moim ulubionym sklepem, razem z Febro.

Plus dla Hippovet, standardowo wszystko super.

Plus dla Bergo za szybkie wysyłki i ceny, ale drobny minusik za odpowiadanie „nie ma u producenta” w sprawie kilku produktów, które inny sklep ściągnął bez żadnego problemu.
Moon   #kulistyzajebisty
26 stycznia 2024 09:27
Wielki plus dla Emiliady, Horse-tack i Dobrego Konia 💗
"o taką obsługę walczyłam" 😅😎
Hej! Czy znacie jakieś sklepy internetowe, które mają darmową wysyłkę pasz? Wiem o Animalii i o BioFeed, jest coś jeszcze?
Jspia, sporo jest na allegro jak się ma smarta.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się