Kącik Ujeżdżenia

christine   zawodnikowanie reaktywacja. on the go.
05 kwietnia 2010 22:20
a co tam u Amsterdama? 😉
lostak   raagaguję tylko na Domi
05 kwietnia 2010 22:40
dziekuje ma sie swietnie, jest na rozruchu, niezwykle rozbrykanay, po kontuzji, mam nadzieje, ze za pare miesiecy dojdziemy do formy

dzieki uprzejmosci amber zdjecie z dzis


a to dzisiejszy bohater, ktory nie opuszcza glowy bo nie umie nisko pracowac


to moje ulubione 😉 wesole brykanko w wykonaniu sztywniaka



edit: bush, nie jechalam przed trenerami, bo jestem amatorem, startowali glownie kadrowicze
lostak, przestań bajki opowiadać i te zdjęcie w ps'ie przerabiać, że niby masz takie dobre konie i nagle zaczęły głowy opuszczać - widać, że doklejana głowa i szyja. Ahh, zdemaskowałam Cię. 😁
żeby tylko doklejana głowa i szyja! wszystko przeklejone! Otello przed przeróbką wygladą tak!



oczywiście jest to żart i mam nadzieje, że Lostak nie poczuje się urażona moją wersją konia 😉
lostak   raagaguję tylko na Domi
05 kwietnia 2010 22:58
przyjezdzaj rewir na wakacje, szoguna danusiowego tez zepsujemy 😉

edit: disco - rewelacja, teraz jak mu przyczepie ten ciezarek do glowy to na pewno opusci. bo przeciez miesni nie buduje sie z codziennej niskiej pracy.
Lostak nie mowilas, ze na achaltekincach startujesz...ja juz pisze do TOZu , ze sie znecasz nad koniem..nie dosc ze taki srup to jeszcze go transportem do Wrocka katowalas...wstydz sie! 🤬 tera w GW beda inaczej pisali... 😎 😉
kujka   new better life mode: on
05 kwietnia 2010 23:04
disco, nie wiem jak Ty to zrobilas ale efekt mega  👍  🙇 🙇
lostak   raagaguję tylko na Domi
05 kwietnia 2010 23:21
taaa.... ide spac.  jutro tez jest dzien 😵.