Runnersi- czyli biegaj z nami :)

podobno to "przypadłość biegaczy", więc zapytam tutaj.. miał ktoś do czynienia z zapaleniem gęsiej stopy? 🤔
Edytka   era Turbo-Seniora | Musicalowa Mafia
21 lipca 2014 17:11
losieq kolega - biegacz - dwukrotnie zmagał się z zapaleniem gęsiej stopki.

Co chcesz wiedzieć, to go podpytam?

Wiem na pewno, że miał zakaz przeciążania (nie chodził nawet na spacery), zajęcia z fizjoterapeutą plus ultradźwięki.
Edytka w sumie to... jak sobie z tym poradzic 😵 Na wiosnę byłam u ortopedy, powiedział, że nic takiego, Fastum + rehabilitacja. Zrobiłam sobie przerwę w bieganiu (właściwie to odrzuciłam wszelakie formy aktywności fizycznej, żeby tam się wszystko zregenerowało), jestem po rehabilitacji (ultradźwięki, laser, prądy) i już miało być ok, ale kilka dni temu poszłam potruchtać i znów ból.
Dodam, iż jestem totalnym amatorem, po zimie stwierdziłam, że potrzeba mi ruchu, więc zaczęłam biegać (lekki trucht!) i o.. Nie wiem, gdzie szukać przyczyny, boję się, że choć pójdę do kolejnego orto, to nic więcej mi nie powie. Może kwestia techniki, może obuwia (choc biegowe)? 🤔 mam 18lat

edit. pomyliłam nazwę leku 😁
zapisalam sie wlasnie na pazdziernikowy pólmaraton przy okazji Silesia Marathon w Katowicach. A myslalam, ze juz rzuce cale to bieganie w cholere 😉
Akurat bedzie to chwile przed moimi urodzinami, wiec jako prezent wymyslilam sobie, ze zejde ponizej 2 godz 😁 😁
Podbijam.
Czy ktoras z Was cierpi na 'plantar fasciitis'? Tzn ma problem bolem sciegna podeszwowego?
Cariotka   płomienna pasja
07 sierpnia 2014 16:16
chociaż ani ze mnie sprinter ani maratończyk łączę się z Wami 😀
kilka miesięcy temu zaczęłam biegać. Zazwyczaj biegam na bieżni, ale coraz częściej w terenie. Przynajmniej 4 razy w tygodniu 5km plus raz w tygodniu jadę z 7km w terenie.
Polecacie jakieś wytrzymałe buty do biegania na każdą pogodę po parku, drogach osiedlowych? Już mam 4 pary Ników Free Runów, ale na mokrzejsze dni średnio się sprawdzają. Na bieżnie są idealne.