Jazda za prace- uklady i obowiązki

-Agi-, a gdzie stacjonujesz?

Ja się powoli w swojej nowej miejscówce rozglądam za możliwością popracowania za chociaż część boksu. To byłyby wakacje idealne móc znowu popracować przy koniach i stajni🙂

edit: Jeśli ktoś z  warszawiaków chętny, to propozycja agi jest zaiste ciekawa. Zajrzyjcie w ogłoszenia. Tymczasem ja poszukam w łódzkim...
Muszę powiedzieć że zgadzam się że teraz nie tak łatwo o kogoś do pomocy w stajni w zamian za jazdy. Sama szukam, proponuję i nic... Najczęściej słyszę że za daleko mieszkam.
Maddie   Hucykowa demolka na wakacjach
05 lipca 2012 09:56
Jam z tych co jeżdżą w zamian za pracę. Jeżdżę tak już od 6 lat w jednej stajni, mam konie na wyłączność, mogę z nimi robić absolutnie co chcę, zabieram na rajdy, zawody, tereny, maneżujemy, skaczemy. Wszystko mogę 😉
Ale żeby kolorowo nie było, i żeby zaraz dziewczynki z tych co to tylko konie siodłają i czyścić muszą w stajni i chcą już za darmola jeździć (a bo i do nas tacy zahaczają), to mówię od razu NIE MA OPCJI. Całe wakacje jestem pod telefonem, w każdej chwili mogę zostać wezwana do roboty w sianie, do poświęcenia pół dnia lub więcej na robotę z pastwiskiem (przenoszenie), żeby zamknąć konie bo coś tam, albo że uciekły, żeby napoić bo strumień wysechł na upałach. Roboty jest pełno i zazwyczaj jak już się wieczorem siądzie to już się nie ma siły, żeby iść, przeprawiać się z końmi do stajni, żeby pozamykać odpowiednie konie i źrebaki a pozostałe zabrać na jazdę. My już jesteśmy prawie jak rodzina i mimo wszystko ten układ jest super, bo mam konie dla siebie przez cały rok, a i nie narzekam na robotę z sianem, chociaż jest je naprawdę dużo. Kalorie przynajmniej lecą 😉
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
05 lipca 2012 11:31