Runnersi- czyli biegaj z nami :)

kittajka, smarcik, tak dokładnie o to mi chodziło. Ja jestem totalnym amatorem i laikiem i nie wiedziałam, że do biegania po takich górkach but musi całkowicie mocno przylegać do stopy, że cholewka musi być nieelastyczna, a podeszwa najlepiej twarda. Tak jak pisałam, jak zalozylam Asics Lahar i zawiazalam mocno, to nic mi się nie przesuwało, no ale komfortowe to nie było. Ile to człowiek musi butów przerobić na wlasnych nogach, żeby się czegoś nauczyć...
JARA   Dumny posiadacz Nietzschego
26 listopada 2020 09:04
Szukam dobrych, zimowych rekawiczek do biegania.
Przy tej temperaturze letnke najeczki juz nie spełniają swojej funkcji.
Co używacie ?
Ja mam rękawiczki zimowe Nessi.

I coraz bardziej kocham buty Hoka. Wczoraj biegałam najedzona, wypoczęta i normalnie zapierdzielałam jak gazela po asfalcie. Kolano nic nie odczuło.
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
26 listopada 2020 09:18
Ja mam z Decathlona i jestem zachwycona - za 39 zł, takie z palcami i dodatkową nakładką, która chowa się w "mankiecie" rękawiczki -> dzięki temu spisują się przy dość szerokim zakresie temperatur  🙂


Swoją drogą, korzystając z dużej promocji na black friday, kupiłam rolki z blackrolla i o raaaany, jakie to jest fajne po bieganiu!  😍
Cały chłodny okres biegam w tych cieniutkich rękawiczki Kalenji 😂
No ale ja dziwna jestem i mi ciepło  😁

Mój K ma ciepłe rękawiczki z Nike właśnie, tylko sprzed kilku lat - są jakby neoprenowe, nawet na rowerze mu ręce nie marzną.

Ja mam diagnozę - uszkodziłam mięsień w łydce. Jestem już po jednym igłowaniu, jutro idę na kolejna sesję - już jest dużo lepiej, we wtorek przetruchtałam 5km i czułam tylko lekki dyskomfort pod koniec.
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
26 listopada 2020 12:42