wasze ulubione seriale

flygirl, Bridgertonowie na netflix
3/4 poleconych mam już obejrzane. 🙈 Ale jak tak siedziałam i czegoś szukałam czekając na wasze podpowiedzi, to odpaliłam Chirurgów od pierwszego sezonu i mnie wciągnęło. 😅 Śmiesznie sobie przypomnieć, jak to było z tą pierwszą ekipą stażystów i dramy z Derekiem i Meredith.
flygirl, ja ostatnio też obejrzałam całych chirurgów od zera, pare dni temu skonczylam kolejny rewatch House’a. Myśle, ze jestem gotowa być lekarzem 😂
To z nowości polecam animację Cyberpunk na Netflixie. Krótka, odcinki po 20 minut, ale treściwa. Jak kogoś nie odstrasza forma to ogląda się miło 🙂
keirashara, to trzeba być mega fanami gry lub gatunku, bo ja nawet siedząc obok mojego M. ledwo to przeżyłam. Gdzie np. Castylvania mi się podoba.
xxagaxx, - mnie wciągnęło, bo coś się działo 😅 fanką nie jestem, ale w grę grałam. Mój P. nie, ale też mu się podobało.
Facella   Dawna re-volto wróć!
29 października 2022 21:42
Henry odchodzi z obsady wiedźmina po trzecim sezonie 🙁
To już koniec tego serialu, skoro jedyna ogarniająca książki osoba kończy współpracę, a twórcy przyznali, że nie lubią dzieł Sapkowskiego...
Jest nowy sezon Kapri!! (Deadwind)
Jak ktoś lubi klimaty Lovecrafta i grozy to polecam Cabinet of Curiosities na Netflixie, naprawdę fajny klimat, Guilermo del Toro stworzył, 8 odcinkow 🙂
madmaddie   Życie to jednak strata jest
01 listopada 2022 20:10
Odpaliłam w wielkiej nadziei i umarłam z nudów 😉
A mi się bardzo podobało, i to w zasadzie wszystkie odcinki, może za wyjątkiem jednego. Ale ja się w zasadzie wychowałam na Lovecrafcie, jakimś cudem był w domowej biblioteczce 🙂
donkeyboy   dzień jak codzień, dzień po dniu, wciąż się dzieje życia cud
02 listopada 2022 14:07
Ja z kolei odkopalam na Amazonie (a raczej mój facet odkopał) Opowieść Podręcznej.

Rzygać mi się chce jak to oglądam ale nie mogę się oderwać bo chce się dowiedzieć co się stanie z głównymi postaciami. Od piątku już dwa sezony obejrzeliśmy 🤣