kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy

anetakajper, nie lepiej rano zapleść, przed konkursem? Ew wieczorem - jak już musisz - warkoczyki tylko a rano zwijać koreczki?
Taśma do koreczków to bandaż samoprzylepny. Używałam tego do zabezpieczania gumek na warkoczykach trzymających rurkę od portu podspojówkowego. Trzymało się bardzo dobrze i długo
20160523_173803.jpg 20160523_173803.jpg
anetakajper   Dolata i spółka
24 lipca 2024 12:00
Facella, i chyba tak spróbuję . Najdłużej mi schodzą warkoczyki.

epk, no mega fajny spodób. Utrzymać taka grzywę na codzień 🙉
Hejka wszystkim, słowem wstępu - kilka miesięcy temu wydzierżawiłam konia (współdzierżawa). Jako, że wcześniej jeździłam w szkółkach i nie mam wielkiego doświadczenia z końmi, to zależało mi między innymi na koniu spokojnym w obejściu. Ostatnio przy sprowadzaniu konia z pastwiska koń wyrwał mi się z ręki i na pełnym galopie uciekł do stada. Wróciłam po niego i bez problemu dał się złapać, ale po przejściu kilku metrów znów próbował mi się wyrywać. Zadzwoniłam po kogoś bardziej doświadczonego, bo zestresowałam się i wiedziałam, że nie dam rady na spokojnie sobie z nim poradzić. Kiedy ta osoba przyszła i przejęła ode mnie konia on zaczął dębować i ponownie się wyrwał. Nie udało nam się go już złapać. Dodam tylko, że wcześniej bez problemu go sprowadzałam, ale kilka dni wcześniej ktoś sprowadzając go się potknął i wypuścił go na chwilę z ręki (nie wiem czy to może mieć znaczenie). I teraz moje pytanie żółtodzioba, bo teraz wizja pójścia po niego na pastwisko trochę mnie stresuje. Czy jest coś co mogę zrobić żeby sytuacja się nie powtórzyła, ewentualnie jak się zachowywać jeśli się powtórzy? Nie ukrywam, że zrobiło to na mnie duże wrażenie, bo koń generalnie był oazą spokoju. Nie chciałabym "nakręcić" tego problemu, więc szukam rozwiązania. Może ktoś z Was ma jakieś rady?