Sprawy sercowe...

Jak rozstać się "z klasą"?
Poncioch, nie smsem 😁 I bez gadania po znajomych o tym jak było między wami źle.

Zmienię na chwilę temat na trochę przyjemniejszy - mamy dzisiaj 6tą rocznicę 💃 i będziemy świętować 🙂
ash   Sukces jest koloru blond....
14 lutego 2013 08:40
Dzionka, ale fajnie! W walentynki akurat! Najlepszego!!!!!
My dziś mniej romantycznie, bo u notariusza spędzimy walentynki 😀  🙇
Oczywiste, że nie smsem, oczywiste że obrabianie d.py komuś, z kim było się przez kilka lat świadczy o braku jakiejkolwiek kultury. Pytam na poważnie bo nie mam doświadczenia w tej kwestii 😉

Ale jak stanąć przed człowiekiem i powiedzieć mu prosto w twarz, że chce się zakończyć kilkuletni związek?
Czy uświadomić, co było przyczyną takiej a nie innej decyzji? Chyba jednak lepiej nie prać brudów na odchodnym.

Wiem, że w tym momencie wyszłyby na jak wszystkie nieprzegadane sprawy, jakieś żale sprzed x czasu, które niby jakoś załagodziliśmy, ale pamięć o nich pozostaje. Przynajmniej u mnie.

Z drugiej strony, lakonicznie stwierdzić "to koniec"? Powiedzieć tak osobie, która ze swoim idealistycznym podejściem do życia sądzi, że każdy problem przezwyciężymy razem, że to tylko przejściowy kryzys?

tak w ogóle to wszystkiego najlepszego wszystkim! :kwiatek: i przepraszam że wyskakuję z takim tematem akurat w Walentynki

ja tu chyba nigdy nie pisałam ale czytuję
Jejku dziewczyny skąd się biorą ci wszyscy psychole, z którymi w związki można się wpakować zupełnie niechcący  😲 Bo publicznie to anioł a w 4 ścianach demon
szafirowa   inaczej- może być równie dobrze
14 lutego 2013 10:42
Poncioch, A ja mysle wrecz odwrotnie. Ze ktos, z kim spedzilas kilka lat, kto chce brnac przez zycie wciaz razem, mimo wszystko, zasluguje na szczerosc. Na to, by dac mu najbardziej wyczerpujaca odpowiedz na pytanie 'dlaczego?' na jaka tylko Cie stac. Oczywiscie, to nie jest moment na wywlekanie trupow i przywolywanie zdarzen i sytuacji z przeszlosci.