Atos - uwaga! Firma nieuczciwa!
A mnie przeraża fakt, że ludzie, pomimo tego co w tym wątku jest napisane, dalej w Atosie kupują ;/
Dlaczego? Ja nigdy nie miałam problemu z atosem, właśnie złożyłam zamówienie, nie śpieszy mi się 😁
Tylko kasy nie wpłacaj, bo dostaniesz zawału po miesiącu!! I zaopatrz się w jakieś inne żarcie dla konia, żeby z głodu nie zdechł do tego czasu.
Właśnie na przelew muszę 🙄 Natomiast mamy 2 worki zapasu więc może do tego czasu nie zdechnie 😉
Dramka Ty tak na poważnie? 👀 Po tym wszystkim, co dziewczyny tutaj wypisują nadal chcesz tam zakupy robić?
Może Dramka lubi adrenalinę?
😀
A może to jej koleżanka :P
To może się wydać kontrowersyjne co napiszę, ale znam z opowiadań dwóch osób które prowadzą działalność kilka lat. Że takie działania firmy są prowadzone w przypadku zmiejszenia mniejszych zamówień, oraz zwiększenie na korzyść tych większych. Robi się wtedy tak że zwiększa się np koszt usługi, połowa klientów odpada. Połowa zostaje, czyli mamy te same pieniądze i mniej pracy. Może firma ma ugruntowany poziom sprzedaży od kilku dużych odbiorców, i żeby zadbać o tych większych pozbywa się tych mniejszych...
Nie lepiej w takiej sytuacji napisać jasno w ofercie: "tylko zamówienia hurtowe", nie wiem, powyżej 10 sztuk? 🙄
To może się wydać kontrowersyjne co napiszę, ale znam z opowiadań dwóch osób które prowadzą działalność kilka lat. Że takie działania firmy są prowadzone w przypadku zmiejszenia mniejszych zamówień, oraz zwiększenie na korzyść tych większych. Robi się wtedy tak że zwiększa się np koszt usługi, połowa klientów odpada. Połowa zostaje, czyli mamy te same pieniądze i mniej pracy. Może firma ma ugruntowany poziom sprzedaży od kilku dużych odbiorców, i żeby zadbać o tych większych pozbywa się tych mniejszych...
Mimo wszystko na miejscu tych większych zastanowiłabym się pięć razy nad zamówieniem czegoś od firmy, która działa w ten sposób... Żeby wiedzieć, że wg sklepu jestem ok, bo zamawiam tonę, a nie worek, musiałabym mieć kulę do wróżenia (no bo przecież jako klient nie wiem, że oni tylko "eliminują tych, co za mało zamawiają"😉. A po przeczytaniu takich opinii, jak w tym wątku, tym bardziej bałabym się zostać "idealnym klientem Atosa", bo to by oznaczało wyparowanie (albo co najmniej zamrożenie) niemałej gotówki.
Uważajcie bo to może się skończyć jak z firmą 66PROCENT.
Mój znajomy psychiatra mawia (co poparte jest wynikami badań naukowych), że 60% (nie jestem pewna czy dobrze podaję liczbę, ale ten rząd wielkości) populacji nadaje się do leczenia psychiatrycznego.... To by była taka ładna pointa ;p
nie ma ludzi zdrowych, są niezdiagnozowani :hihi;
a tak na poważnie, ja z firmą nie chcę mieć nic wspólnego
Na FB jest grupa otwarta - Żywienie koni, do której zaprasza p. Monika, reklamując porady specjalisty 🤔. A tym specjalistą jest osoba reklamująca swoje mieszanki paszowe, po technikum zt.
Kreatywność i wiara w naiwność ludzi jest chyba proporcjonalnie duża do faktycznie dużej naiwności i braku chociażby zdrowego rozsądku pot. klientów.
Nie lepiej w takiej sytuacji napisać jasno w ofercie: "tylko zamówienia hurtowe", nie wiem, powyżej 10 sztuk? 🙄
Nie można tak napisać, bo wtedy ci mniejsi nie wpłaciliby pieniędzy i nie byłoby za co dla tych większych kupić towaru.
miałam podobne przeżycia z firmą Atos jak Wy. na pasze czekałam półtora miesiąca, ponieważ właścicielka wykręcała się tym, że sa święta i sylwester. mimo ,że święta były w weekend. moje zamówienie przyszło w dwóch ratach, tzn jeden worek paszy przyszedł, drugiego nigdy ze zobaczyłam. więc anulowałam zamówienie i czekałam na kasę. oczywiście pani wykręcała się różnymi rzeczami. wysłałam jej informacje, że sprawa została złożona na policje jako wyłudzenie i ma czas 3 dni robocze na zwrot kasy. kasa była na drugi dzień na koncie. wydrukowałam wszystkie rozmowy na gg wszystkie maile i regulamin sklepu, który w ogóle nie pokrywał sie z zaistniałą sytuacją. a pani MK była na tyle bezczelna, ze na swojej stronie z paszami z hartoga zamieściłam info, że pasze na zamówienie, którego wcześniej nie było zanim ja nie zrobiłam awantury. po prostu w tym momencie wykazała się zupełnym brakiem mózgu.
tak jak u was też dostawałam nie miłe komentarze na maila i na gg, że jakim prawem pisze złe rzeczy na re-volcie.
moja współpraca skończyła się szybciej z tym sklepem niż się zaczęła.
Ja też zamówiłam wysłodki na początku lipca to na na stępny dzień przyszedł mail że pasza doje za 2 dni do dzisiejszego dnia się ni doczekałam! anulowałam i zamówłam gdzie indziej ;(
Szkoda bo maja niektóre na prawdę fajne rzeczy. Wystarczyłoby uczciwie powiedzieć po prostu- nie ma teraz, nie będzie w ogóle, lub będzie wtedy i wtedy zamiast zwodzić i mówić nieprawdę. W większości przypadków prawda zaspokaja klienta🙂
haha, a ja wczoraj przeglądając folder Spam znalazłam info o mega promocjach w Atosie 🙂 (ostatni z 30.10)... może się ktoś skusi? ;ppp
No cóż... szkoda, że prędzej tutaj nie zajrzałam😉 Mądry Polak po szkodzie...
10 października przelałam na konto "Atosa" pieniążki za worek paszy i jak pewnie się domyślacie- nie otrzymałam jej do teraz....
Skusiłam się na promocje;/
Monitowałam non-stop i dzisiaj dostałam zawiadomienie że "zamówienie zostało zrealizowane";/
Ciekawe czy faktycznie...
Już nawet nie mam siły się złościć🙁
Ja równiez nie polecam. Obsługa fatalna, wręcz bezczelna. Ta Pani kłamie na każdym kroku! Towar zaginął w czasie i przestrzeni, a jak się później okazało to moje zamówienie wogóle nie było zgłoszone do hurtowni, z której ta Pani bierze towar. Na szczęście znajomy, który sprzedaje pasze, jest dystrybutorem poinformował mnie, ze ta Pani jest niewypłacalna, ma mase długów, nie popłacone zaległości i dlatego hurtownia nie chce dać jej nowego towaru. To dla tego pewnie się tyle czeka na zamówienie.....
Dramka, i jak tam twoje zamowienie?
Słuchajcie Ludzie! Właścicielka Atosa czyta to forum i najwidoczniej ma z tego dobrą zabawę. Ona najwidoczniej jest niereformowalna. Każdy normalny człowiek weźmie uwagi klientów do serca i będzie to dla niego motywacja do lepszej pracy, ale nie dla tej kobiety! Standardowo otrzymałam "miłego" maila od tej typiary za zamieszczenie poprzedniego postu na forum Cytuję: "Witam, no ale pieśni i bajki Pani pisze normalnie historia na zimowe wieczory. O jakie super zamówienie chodzi ? To może pomogę " . Szkoda Moniko, że masz czas pisać na forum pogróżki, a nie masz czasu by odpisać na maila do klienta lub odebrać od niego telefon! Super zamówienie? Owszem super i za dużą kwotę, ale więcej takich juz nie będziesz mieć, już więcej na mnie nie zarobisz! Swoją drogą list do urzędu skarbowego oraz UOK tez wysłałam + kopie wszystkich postów na tym forum jako dowód na rzeszę poszkodowanych klientów przez ciebie (z małej litery).
Słuchajcie Ludzie! Właścicielka Atosa czyta to forum i najwidoczniej ma z tego dobrą zabawę
Dlatego właśnie, żeby jej tą zabawę troszkę popsuć, proponowałem wcześniej, żeby wrzucić jej nick do wątku o nieuczciwych.
Ona jest w nieuczciwych już od dawna.
A, to bardzo przepraszam za zamieszanie... 😵
a jaki ma nick na rv? Pytam z ciekawości, bo często przez forum kupuję i sprzedaję różne rzeczy i zawsze wszystkie transakcje przebiegały w atmosferze wzajemnego zaufania, a teraz nie chcę być podejrzliwa wobec ludzi zastanawiając się czy nie rozmawiam z naszą "bohaterką"...
😂 monikas123 to nasza celebrytka re-voltowa
ja też dostałam ostatnio wiadomość;]
na temat statusu zamówienia Dramki;]
hahaha 🙂 a takie informacje o czyiś zamówieniach nie podlegają pod ochronę danych osobowych, handlowych czy jakiśkolwiek?
no właśnie, Dramka - jak Twoje zamówienie? założę się, że bezproblemowo :allcoholic: