Podsumowanie roku 2013

bera7, to trzymam kciuki! Ja też czekam na finał jednej b. ważnej sprawy, ale raczej do końca roku marne szanse, więc spokojnie sobie podsumowałam jakiś czas temu.
Dzionka, gdyby nie choroba teścia napisałabym, że to najlepszy rok od 6 lat. Wiele spraw się poukładało, zmieniło na plus. Tylko ta choroba i wyrok psują nam radość od kilku miesięcy.
Averis   Czarny charakter
01 grudnia 2013 18:33
U mnie nie zmienia się nic. To jednocześnie smutne i frustrujące.
Dla mnie w sumie to był bardzo dobry rok.
Na plus:
-Urodziła się moja siostrzenica i teraz także chrześnica 😀
-Dość dobrze zdałam maturę i dzięki temu studiuję to, o czym zawsze marzyłam
-Wyjazd do Czarnogóry, w której zakochałam się po uszy
-Rajd, w czasie którego poznałam fantastycznych ludzi
-Sprecyzowałam swoje sportowe zainteresowania, wiem komu kibicuję i dlaczego
-Zaczęłam świadomie dbać o siebie
-Znalazłam pracę, którą bardzo lubię

Na minus:
-Trochę chorób w najbliższej rodzinie
-Choroba mojego psa, na szczęście jest bardzo dzielny